Translate my blog!

zaterdag 24 juli 2010

Casuelle make-up palette

Donderdag ben ik samen met een vriendin wezen dorpen in ons dorpje. We hebben heerlijk rondgekeken in verschillende winkels. We keken naar mooie kleurtjes nagellak, oogschaduw en andere dingen. Toen we opeens dit tegen kwamen: Casuelle make-up palette. Van buiten ziet het doosje er zo uit:
Er zitten verschillende dingetjes in; 24 oogschaduw kleurtjes, 4 blushers, 5 gezichts poeders, 6 lipgloss-jes, 1 mini mascara, 1 applicator, 1 lipkwastje en 2 blusher kwastjes.
Ik heb eventjes foto's gemaakt met mijn mobiel omdat de batterij van mijn camera op was. Het zijn dus niet zulke goede foto's maar ik hoop dat je het kunt zien.


Op de laatste foto is de palette helemaal uitgeklapt.

Ik vind hem in elk geval erg leuk! Ik moet hem natuurlijk nog wel eventjes uit testen.
Hij was trouwens €6,95 bij de Etos.

xoxo

P.P.S als jullie dit lezen ben ik lekker op vakantie!
Ik zal na dit bericht eventjes geen berichten meer plaatsen, omdat ik dus weg ben.
Jullie ook een hele fijne vakantie!


5 opmerkingen:

  1. Hee!
    Leuk stukje
    ik zag je reactiein ons gastenboek (van fome)
    En deze site is ook heel leuk!
    Veel succes en je hebt een volger erbij:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah wat leuk! & dat voor maar 6,95! ö <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!
    Ik heb een vraagje!
    Waar precies lag dat pallette in de etos????? Bij de normale make up? of makeup tasjess??
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anoniem, haha ik antwoord maar eventjes zo.
    Bij onze Etos lag deze palette bij de make-up tasjes en andere palette's. Er lagen ook nog wat andere dingen van Casuelle.
    XLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk palette :)
    ps. doe je al mee aan mijn winacties?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo