Translate my blog!

donderdag 22 juli 2010

Catrice


Veel meiden zullen het merk Catrice wel kennen. Ze hebben hele mooie en leuke nagellak voor maar 2,45! Het potje lijkt een beetje op die van GOSH.
Ik heb zelf pas 2 lakjes van Catrice (natuurlijk wil ik er nog meer!):
290 - My Best Friend's Tiara, dit is een zilverkleurige nagellak.
240 - Sold Out Forever, dit is een (mint)groene nagellak.
Maar ik ben er helemaal gek op! Ze smeren echt helemaal top! Ik doe zelf altijd 2 laagjes en dan zit het echt heel mooi, het blijft ook een lange tijd zitten.

Heb jij al kleurtjes van Catrice, en welke raad je aan?



xoxo


3 opmerkingen:

  1. Hii meid!
    Ga eens even je blog helemaal doorlezen!

    Je hebt trouwens een prachtige Lay-out =D

    xx<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee , superleuke blog heb je !

    ik heb zelf ook "sold out forever" en ik vind hem heel fijn.

    dankje voor je reactie op mijn blog trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb die zilveren ook, en wil die mintgroene graag binnenkort ook halen! hihi, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo