Translate my blog!

dinsdag 21 december 2010

Caro Emerald in concert!

Edit; Het concert was echt super! Ik vind het zo'n geweldige vrouw! Ik ben er nu nog helemaal hyper van! Het was amazing! Wij hebben met de hele zaal voor het eerst haar nieuwste liedje gehoord, als allereerste! En het is een leuk liedje!

Ooh sorry sorry! Ik heb echt een hele lange tijd niets geschreven, maar mijn blogspot/blogger deed heel erg raar! Hij zei de hele tijd dat er een html code ontbrak of weet ik veel wat, terwijl ik nooit met html of iets werk, alleen met liedjes van youtube! Maargoed, ik kan nu dus weer bloggen! Gelukkig maar!
Ik heb vakantie!! Yeaah eindelijk ben ik echt wel aan toe! Afgelopen week het kerstgala gehad, en het was super! Iedereen zag er echt geweldig uit!
Maar nuuu, ik ga vanavond naar Caro Emerald samen met een vriendin! Het is vandaag allemaal geregeld, zij had al kaarten en zou eigenlijk met haar moeder gaan, maar die was te moe en alles en toen mocht ik mee! Ik heb er echt super super veel zin in! Ik heb Caro Emerald al een keertje live meegemaakt (beatstad) en ze is geweldig! Ik ga gauw verder met mijn spulletjes inpakken want ik blijf ook slapen! Zometeen moet ik oppassen en daarna meteen door, dus het is allemaal druk druk druk! Iedereen die vakantie heeft: fijne vakantie!
En voor iedereen; hele fijne dagen en een super spetterend 2011!

nog even een liedje



xoxo

8 opmerkingen:

  1. hey:)
    Bedankt voor je lieve reacties:)
    Hoe was het concert? Ze zingt echt super!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stukje!
    En veel plezier!:)

    en fijne kerstdagen en gelukkig nieuw jaar alvast;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey:)
    dankjewel:)
    Ja ze is echt goed!! echt super gaaf dat je er heen bent geweest, ze heeft zulke leuke liedjes, en een superstem!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, leuk dat je naar haar concert bent geweest!
    ze heeft hele leuke liedjes altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Caro is echt zo goed!

    www.hivehoney.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo