Translate my blog!

dinsdag 7 december 2010

Mamma Mia!

Hahah, ik denk dat jullie allemaal de film wel kennen, musical misschien ook wel? Ik had ook iets gehoord dat er voor de 2e keer een musical kwam. Maargoed, ik heb alleen de film gezien, en ik vind het zo'n gave film! Nogsteeds. Ik vind al die liedjes zo leuk, de meeste ook zo lekker vrolijk en gezellig!




Dit is het liedje Super Trouper. En daar heb ik ook nog hele grappige jeugdherinneringen aan. Een groep, genaamd ATeens, heeft dit liedje ook gezongen, en ik ging vroeger met mijn zus dit liedje playbacken en keihard meezingen bij het stukje; Super Trouper. Goh.. wat een tijden. Nu wordt ik nog steeds helemaal blij van als ik het hoor. Hebben jullie nog leuke jeugdherinneringen als het gaat om muziek? Playbacken? Of iets anders?

xoxo

10 opmerkingen:

  1. Lay all your love on me is ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die film is echt geweldig!
    &De nummers ook indd.
    haha ja ik heb ook altijd herinneringen aan liedjes, vind 't echt leuk haha!

    Bedankt voor je lieve reactie!
    En indd. nog heel eventjes en dan klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldige film, heb laatst nog een liedje van haar gepost. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hhah, ja dat bedoelde ik. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merci again for your comment ^^
    &Je hebt al een tijdje niet gepost! :O
    Ik ook niet hoor,
    heb je het ook zo druk met school? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mama mia, here we go again. (:
    ik ben met me beste vriendin naar mamma mia geweest, de musical/theater.
    hij was zo leuk! ik kende de film niet haha ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gek ;o
    ik weet niet hoe dat kan zeg ;o
    misschien moet je even opnieuw inloggen en uitloggen, dat zou kunnen helpen?

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa de A*Teens :D

    Die herinner ik me nog, had zelfs hun cd! (geen idee waar hij gebleven is!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehw vakantie!
    Hooray!
    Nou ben benieuwd ^^
    En hoe was je kerstgala?!
    Echt supervet,
    wij hebben dat niet :(
    We wilden het wel organiseren, maar was allemaal een beetje op het laatste moment...

    Ik ben zelf eigenlijk ook nog steeds geen twitterfan, maar het is opzich allemaal wel handig haha!
    Nah ik durf gewoon niet aan de Twitter te gaan aangezien ik 't altijd belachelijk heb gemaakt haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo