Translate my blog!

zondag 5 februari 2012

100 volgers!

Hoeraaa! Nieuwe volger Puck, wees mij erop dat zij mijn 100ste volger is! Ik ga geen speciale actie of iets doen, sorry! ;$ Maar ik wil het jullie wel even melden!

Op Maandag 24 Mei 2010 ben ik begonnen met bloggen! En eerst was het nog in het Engels, later ben ik overgeschakeld naar Nederlands, gewoon omdat dat makkelijker was! En ik met mijn onderwerpen waarschijnlijk toch geen buitenlandse mensen zou trekken. Haha!

Ik had een week geleden nog het idee, zal ik stoppen met mijn blog? Of tijdelijk stoppen, daar ben ik helemaal van af! Ik blog gewoon wanneer ik een leuk onderwerp of iets heb! En in die tijd is dit alweer mijn 2e post! Haha ergens is het toch wel verslavend (als ik iets heb om over te schrijven dan!). En nu al helemaal nu ik 100 volgers heb (: Ik vind het helemaal leuk! hihi.

Hierboven een print screen van de laatste blogs die mij volgen. Dat vond ik wel leuk om even te laten zien!

xoxo


36 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd :) leuk dat je doorgaat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! wel doorgaan hé:) ik vind het zo leuk om je te volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat lief dat je mij vernoemd! :)
    Gefeliciteerd. ♥

    Wat leuk dat je doorgaat, bloggen is gewoon altijd leuk, nou ja, dat vind ik dan.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je honderd volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahwww gefeliciteerd! :)
    Gelukkig blijf je lekker door bloggen hihi, ik vind altijd dat je heeel leuk schrijft :)

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 100 volgers en mogen er nog vele komen <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 100 volgers! <3.

    Liefs,
    Renate.
    Ps: Heb je me mailtje gehad? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo tof dat je 100 volgers hebt! Ik ben sinds kort ook over de 100 volgers heen, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je welverdiende 100 volgers, gefeliciteerd ermee! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteeerd!
    je hebt een superleuke blog, dus ik zal je 101e volger zijn, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Als beloning voor deze mooie prestatie krijg je er nog een follower bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Ik ben je 100 en nog watste volger vanaf nu hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Je hebt een heel leuk blog! <3

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je al meer dan 100 volgers heb (ik zie nu op 't moment dat je er namelijk 103 heb haha)! Je verdient het :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd! je verdiend die volgers!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha valsspeler xD! Maar wel balen dat het niet doorgaat =O!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah superleuk, gefeliciteerd!
    Dat is wel een stimulans om door te gaan inderdaad ^^
    &Haha ja indd die schuimgels bedoel ik!
    Superfijn idd ^^

    Was het nog gelukt met de stage op je school?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Wauw, honderd volgers! Dat is veel zeg!

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Ik vind je blog echt super en volg je nu ook! Volg je me terug?

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je blijft bloggen! Ik ga je volgen :)

    Liefs,
    Carlijn

    http://carlijnschrijft.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je volgers! En veel plezier met verder bloggen :)


    Er is een GIVEAWAY op The Fashion Estate:
    http://thefashionestate.blogspot.com/2012/01/giveaway-sunday.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefelciteerd <3

    Zou je mee willen doen met mijn winactie?

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd! & zelfde rvaag als jessy!
    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! :)

    x Melissa
    thefashionblogofmelissa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo