Translate my blog!

maandag 20 februari 2012

Lente

Tumblr_luggalzpfb1qdbh4no1_500_large 
(weheartit)
Over ongeveer precies een maand, ik weet nooit of het de 20ste of 21ste is, is het officieel lente! We merken het sommige dagen al een beetje aan het weer, op de regen en hagelbuien van die weekend na, het zonnetje begint al te schijnen, en je hoort steeds meer vogels fluiten! Vannacht had het wel gevroren, en dat merkte je ook goed wanneer je buiten was. Kleine slootjes of plassen waren bevroren,en het was ook best wel koud. Maar.. als je lekker binnen achter het glas in het zonnetje zit is het HEERLIJK!
Ik hou ontzettend veel van lente en zomer, en ik vind die koude en kille wintermaanden dan ook helemaal niks, op de mooie winterfoto's na. Maar het liefst zit ik heerlijk binnen!
Daarnaast vind ik het ook altijd leuk wanneer het zonniger wordt omdat ik dan meer kleding aan kan, aangezien ik héél, maar dan ook héél weinig winterkleding heb, en alleen maar vestjes en dingen draag die soms net te koud zijn, ik heb alleen een paar dikke truien/vesten voor de ijskoude dagen xD, en natuurlijk alle leuke zomer jurkjes en schoentjes! Al met al. I love it!

Ooh ik ben zo blij dat de winter straks afgelopen is! En laten we hopen op een hééérlijke lente én zomer!

Wat is jouw favoriete jaargetij? Ben je ook blij dat het weer zomer wordt?

xoxo

45 opmerkingen:

  1. Het ligt er maar net aan. Als de winter er aan komt ben ik daar ontzettend blij mee, lekker knus <: maar als de zomer er aan komt ben ik daar weer super blij mee!
    Ik heb niet echt een favoriet jaargetij, ik weet alleen dat ik het niet zo heb met de herfst :p
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind idd net als Mia de winter ook heel gezellig, veel verjaardagen (ik ook;) ) maar de lente vind ik qua weer en omgeving denk ik het mooiste!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook gek op de zomer. Die donkere wintermaanden vind ik niks. Ik wil ZON! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk zó erg naar de zomer uit! Naast wintersport vind ik de winter maar niks, haha
    Liefs!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd van zomer en van lente! het is trouwens de 21e ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh lente buddy! :)
    Ik hou van de lente, dan voel je en merk je dat de zomer eraan komt, awesome dus.

    Hihi .

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was vroeger echt een wintermens, Lekker sneeuwballen gooien etc. maar toen had ik daar nog tijd en zin in.
    Nu ben ik echt een en al zomermens, Lekker luieren in de strandstoelen & bruinbakken maar! De haartjes weer goed blond door de zon, heerlijk!
    Je heb echt een mooie blog! wauw!


    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik houd echt van zomer, wie niet! jij zeker, te zien aan je naam haha.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga dan voor de zomer! Heerlijk die warmte! Ben ook in de zomer jarig dus dat is helemaal perfect! Kan niet wachten op het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook zoooo'n zin in de lente! (en het is inderdaad de 21e ;)

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geef mij maar de zomer. Lekker rokjes en kleedjes dragen, slippers dagen. Lekker zonnen en bruinen. Leuke uitstapjes doen.
    Zomer waar blijf je?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik hou echt van de zomer:)
    geweldige blog heb je!
    kom je ook een keer op mijn blog kijken??
    ik ben benieuwd wat je ervan vind;)
    www.littlewriterwrote.blogspot.com
    XliefsXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Qua kleding is de lente mijn favoriete seizoen, blazers als jasje dragen.. Ideaal! Wat betreft het weer hou ik het meest van de zomer, hoe zonniger hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat de lente alweer in zicht is! Nog even volhouden, en het is ook te hopen dat het ook weer mooi lente weer gaat worden! De zomer is toch mijn wel favoriete tijd mits er lekker weer is :).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou zelf echt super veel van de zomer !:) met kort mouwen naar school fietsen naar school, mmmm.:) & lekkere smoothies maken , natuurlijk en lekker liggen in de tuin. Leuke post ! xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha ik ben ook echt een lente, maar vooral een zomermeisje!
    Heerlijk het zonnetje erbij!
    Ik zei toevallig vandaag nog tegen m'n vader 'Ik krijg alweer helemaal het zomer gevoel, yaay' haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb niet echt een favoriet seizoen, maar ik ben wel blij dat de zon straks weer gaat schijnen, want ik kan wel wat zon gebruiken! Alleen dankzij de wintermaanden waardeer ik wel de zon meer en dankzij de zon waardeer ik de sneeuw meer. Dus het is wel leuk dat er 4 seizoenen zijn. Hmmm ik heb nu al zin in de zomervakantie <3! Lekker in de zon op het strand, feesten en vooral laat opblijven ^^! Heerlijk <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zullen we elkaar volgen via Bloglovin' ? Ik volg je al . Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De lente en de zomer blijven toch mijn favoriete seizoenen, ik hou ook van de winter, maar eigenlijk alleen als er sneeuw ligt. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben zoooooo blij als het zomer is! Ik HOU echt van lekker weer xo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn favoriet is lente of zomer, dan kan je gewoon weer met jurkjes aan naar school, of shorts.

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het heerlijk dat de lente eraan komt!
    Leuke blog heb je!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. YES! LENTE! Heerlijk gewoon. Bloemetjes, zon, lekker warm, daar word ik gewoon helemaal vrolijk van! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lente & zomer. Ik kan niet kiezen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hou ook het meest van de lente en de zomer! Ik haaaat kou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De lente is eigenlijk al begonnen, op 1 maart. ;) Meteorologisch ofzoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hou eigenlijk van elke seizoen! Ik vind de herfst mooi door de gekleurde blaadjes aan de bomen en paddelstoelen enzo het geeft gewoon een knus gevoel. De winter vind ik leuk door de sneeuw en de uggs die ik weer aan kan xD. En ik vind de winter ook wel leuk door kerst (:
    Maar mijn lievelings seizoenen zijn wel absoluut lente en zomer, want ik ben over 3 maandjes alweer jarig! En ik hou idd ook iets meer van jurkjes en gewoon de lente/zomer kleding!
    En de lente begint volgens mij op de 25e ;o.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lente lente lente lente lente, i love it! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mmm, al m'n lente kleren uit de kast ♥♥
    IK HEB ZO'N ZIN IN DE LENTE.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nummer 109! Ik ben je nieuwste volgen, super leuke blog! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik heb echt zin in de lente!
    dat glazuur zat bij de cupcakemix en daar stond hoe je het moest maken :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik had poeder gekocht bij de molen genaamd banketbakkersroom. Misschien kan je dit ook ergens anders kopen? En daarna had ik er water aan toegevoegd en een druppeltje kleurstof. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dankje voor je lieve en leuke reactie <3. Ik ben ook super, echt super blij met mijn nieuwe lay-out! Nee ik heb niet de kleding die ik gebruik in mijn wtwt maar ik heb wel op die zin dat soort kleding het is dus echt mijn stijl en dat draag ik dus ook elke dag :P. Maar ik wil wel binnenkort outfit of the day gaan doen, dan kan je wat meer zien van mijn eigen kleding (:
    En ik mail je vanavond echt eventjes! ik had het alleen heel erg druk met foto's maken, schrijven, nu ook filmpjes maken ( waar ik de hele dag mee bezig ben geweest xD ), poetsen, school en ik ben ook nog is ziek! Dus pff ik vergeet alles! Ik schrijf het gelijk eventjes op (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben heel erg blij dat het weer lente wordt! Vandaag regende het zó hard dat ik er echt weer genoeg van had. Kom maar op met de zomer/lente! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb je getagd op mijn blog <3.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben ook heel blij dat het lente wordt, zo fijn!! Ik volg je nu trouwens op Bloglovin, je hebt een erg leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben heel blij dat het lente wordt! Ik kijk al uit naar de zomer (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. leuke blog!
    ik volg je!
    jij mij ook?

    liefs

    http://bohemianxoxo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo