Translate my blog!

vrijdag 29 juni 2012

It's my BIrthday (:

Tumblr_m63gj1z23l1r5eddko1_500_large 
Ik heb mijn blog deze maand echt verwaarloosd! Ik had serieus niets om over te schrijven! Maar vandaag, 29 juni 2012, is het mijn verjaardag! De dag waarop ik 17 jaar ben geworden! Gisteren heb ik  voor mijn stage al een appeltaart gebakken voor mijn collega's en een cake gekocht, en slagroom ofcourse! En voor de kindjes Nijntje koeken om te trakteren. Vandaag heb ik dus ook gewoon stage, maar 's avonds ga ik het een beetje vieren met het gezin, en zondag komt de familie langs! Wanneer ik een feestje geef voor vriendinnen weet ik nog niet. Ik heb in elk geval heel veel zin in vandaag!
Tumblr_m68sa1n0hp1qi23vmo1_500_large

M'n verjaardag is niet erg goed voor de lijn! Haha, vandaag lekkers, morgen op m'n werk neem ik denk ook nog iets mee en zondag! Haha :) Wat maakt het uit, toch? Haha!


Fijne dag gewenst voor jullie allemaal!

xoxo

14 opmerkingen:

  1. Happy Birthday! Ik wens je een heel fijne dag toe! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd meid! Maak er een hele mooie spetterende dag van! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag <3! Ik hoop dat je een leuke dag zult hebben ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vanharte gefeliciteeerd!
    nog vele jaren toegewenst meid! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteeerd!
    Leuke blog heb je,
    Ik volg je

    www.tourdelabeaute.blogspot.com/

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag! En veel plezier vandaag met het vieren er van :)! En op je verjaardag zondigen mag wel toch haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh ja!
    Jij bent natuurlijk 1 dag voor mij jarig haha!
    Was het alweer vergeten!
    Wow de jaren gaan echt snel (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik reageer een beetje heel laat, maar nog gefeliciteerd! <3

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh nog van harte gefeliciteerd! :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd meid!!!! xo

    $ 100 GIVEAWAY ON MY BLOG

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo