Translate my blog!

zaterdag 7 juli 2012

Vakantieee!!

55943220341801676_lnfdqxmj_f_large 

Voor sommige is het al begonnen maar sommige, waaronder ook ik, moeten nog een weekje. Nu heb ik het geluk dat ik nog maar één dag naar school moet, en na a.s maandag dus heerlijk vrij ben! Ik kan echt niet wachten! Over 19 dagen ga ik op vakantie naar Turkije voor een weekje, en daar heb ik ontzettend veel zin in zoals je zou kunnen begrijpen (:487330_3491909097953_2093832129_n_large

Ik wil jullie allemaal een heerlijke vakantie wensen! Hier in Nederland, maar ook als je naar het buitenland gaat! Geniet ervan! En laten we ook hopen op mooi weer in Nederland! 

xoxo


19 opmerkingen:

  1. Omg Turkije lijkt mij zo gaaf! Alvast veel plezier ^^! Jij trouwens ook een heerlijke vakantie <3! En ind, hopen op lekker weer in Nederland <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne vakantie gewenst & veel plezier in sunny Turkey xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een hele fijne vakantie en heel veel plezier in Turkije! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne vakantie! Turkije is echt super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!
    Hopelijk wordt het weer hier inderdaad ook nog wat beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel plezier toegewenst!

    liefs, xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie en natuurlijk heel veel plezier in Turkije! (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook een hele fijne vakantie. In Turkije zal de zon sowieso wel schijnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast een fijne vakantie! Bij mij duurt hij nog even..:(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh gaaf zeg, veel plezier! :) Heb je misschien wat tips om mijn blog leuker te maken? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van je vakantie!
    Ik ben net terug (echt net net) van Spanje,
    hoorde dat het in Nederland flutweer was geweest, maar nu is het best prima weer haha!
    Binnenkort ben ik er weer vandoor, dus hopen dat dit weekje in Nederland nog eventjes lekker weer blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, veel plezier in Turkije! Ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker dat je nu ook vakantie hebt. Ik zou zo graag naar Turkije willen en helemaal omdat het weer hier nu bagger is. Heeel veel plezier alvast. Ik vogl je op Bloglovin, volg je me terug? :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spanje was echt geweldig haha,
    binnenkort komen de posts erover!
    &Ik ga naar the USA, superspannend!
    Vrees dat ik dan alleen dus enorm lang niet kan posten...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ga naar italie (: naar de zon!!

    xAnna
    fairytalefrocks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mij heb je wel een leuke vakantie gehad als ik het zo lees? Haha ;)
    We zijn benieuwd naar je vakantieverhalen! x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo