Translate my blog!

woensdag 29 augustus 2012

I quit...

Cute-love-photography-pink-text-favim.com-278414_large_large
(weheartit)
Hi lieve volgers en lezers van mijn blog,

Ik wil jullie laten weten dat ik een onwijs leuke vakantie heb gehad in Turkije, voor degene die dat wilde weten! Ik heb echt enorm genoten en helemaal tot rust gekomen!

Maar waarom ik eigenlijk een bericht post, is omdat ik ga stoppen met mijn blog.. ik heb al een lange tijd niets gepost, en dat komt mede omdat ik geen inspiratie meer heb! En het moet ook geen verplichting worden. Ik krijg het zometeen waarschijnlijk drukker met school, omdat er een paar tandjes bij moeten ivm niveau wisseling (een niveau omhoog).

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gevolgd en heeft gereageerd op mijn berichten! Daar ben ik echt onwijs blij mee. Vanaf vandaag ga ik wel weer tijd maken om jullie berichten te lezen, want ook dat heb ik een beetje verwaarloosd!

Nogmaals heel erg bedankt iedereen!

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Mooi dat je een fijne & leuke vakantie gehad hebt!
    Wel jammer dat je gaat stoppen! :( maar idd; het moet geen verplichting worden!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey really nice blog !!! maybe we can follow each other if you like !? let me know :-) greetings from germany www.yuliekendra.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een goede vakantie heb gehad! Jammer dat je stopt met bloggen maar ik snap je keuze goed! Je moet doen wat jij wilt en waar je jezelf prettig bij voelt. Het gaat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Maar wat jammer dat je gaat stoppen! Ik keek nog wel steeds of je weer wat online had gegooid! Naja wie weet begin je ooit weer en dan lees ik met liefde weer je nieuwe blogs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo