Translate my blog!

zondag 28 november 2010

Sorry!

Ooh jeetje, wat ben ik erg! I;m sooo sorry! Een hele week wel niet gepost! Ik had het eventjes heel druk met school, ja, ja weer excuus excuus, maar het is echt zo! Ik zit in het examen jaar zoals ik al vaker heb gezegd, en af en toe is het gewoon heel druk!
Maar nu genoeg over mijn gezeur.

Ik heb een stage! Yes, haha, ik hoef pas in januari dat formulier in te leveren, maar het gaat tegenwoordig zo snel! We zitten alweer bijna in december! Het is echt ongelofelijk, vinden jullie ook niet? A.s woensdag gaan wij met de klas sinterklaas cadeautjes doen, we hebben afgesproken, GEEN surprises en ook GEEN gedichten, zul je denken wat saai. Maar als je lijd aan ernstig tijd gebrek is dat helemaal niet saai! Haha. Gaan jullie nog Sinterklaas vieren? Thuis vieren wij het helemaal niet meer, dan krijgen we gewoon een chocolade lettertje.

Dan, heb ik ook nog een vraagje voor jullie :)
Namelijk, ik heb een boekverslag moeten maken en daar moeten ook 2 leesdossier opdrachten bij. Ik heb gekozen voor dagboek bladzijden en zit nog te twijfelen tussen een brief aan een penvriend(in) en een nieuwe omslag. Nu vind ik het erg leuk om te tekenen, maaar dan moet ik natuurlijk wel een goed idee hebben.
Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie misschien een idee voor een nieuwe omslag? Het boek heet; Gebroken Soup, van Jenny Valentine, je kunt de voorkant zoals hij nu is googelen. Mensen die het hebben gelezen? Ideetjes? Alvast bedankt!

xoxo

6 opmerkingen:

  1. ik heb het ook druk en zit in het examenjaar, ik weet wat je doormaakt zeg, ik wens je veel sterkte!

    ik moet ook die opdrachten doen bij boekverslagen.
    ik had voor een nieuwe omslag gekozen, en dat houd bij ons in een nieuw bladzijde in het boek bedenken ;p


    wat leuk dat je een stageplek hebt trouwens!


    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je vergeven want ik ben zelf ook super druk! gelukkig zijn de meeste mensen dat in deze tijd van het jaar dat scheelt weer toch?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik denk dat we het je allemaal vergeven, althans ik doe dat ^^
    Ken het natuurlijk >.<'

    &Ik heb het boek een tijd geleden gewonnen en natuurlijk gelezen, alleen ik ben een beetje vergeten waar het om ging XD
    Sorry!

    Nog bedankt voor je reactie,
    haha ja het was echt niet normaal, vorig jaar heb ik gewoon aan het eind van de vakantie nog een kaartje kunnen halen (de dag erna was het toen uitverkocht), maar nu was het gewoon echt binnen een paar uur!
    &Ja gelukkig hebben m'n vrienden en vriendinnen ook kaartjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het ook super druk!
    Maar volgensmij hebben we het allemaal druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah bedankt voor je lieve reactie!
    &Ik ben eigelijk nog steeds wel heel erg benieuwd naar jouw outfits dan! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey,
    bedankt voor je lieve reactie:)
    Ja, het is echt abnormaal glad buiten, niet dat ik buiten ben geweest, :P, maar als ik dat hoor en zie...brr. het mag wel even flink gaan dooien:)
    Wel leuk zo'n omslag bedenken, maar wel moeilijk, ik heb even gekeken naar de omslag, gebroken soep, hmm, moeilijk..een grote soepkom in twee helften met daarin een poppetje? ik weet niet:p..
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo