Translate my blog!

zondag 13 november 2011

Favourite Song

Oké de week van alle laatste dingen inleveren is voorbij! Nu de toetsweek nog! (:

Vandaag wil ik een liedje met jullie delen wat ik al heel lang helemaal grijs draai! En dat is:
Birdy - Skinny Love



Ik vind het zo'n prachtig nummer! En ook zo ontzettend mooi gezongen!
Haar echte naam is trouwens Jasmine van den Bogaerde. Wat ik trouwens ook een mooi nummer vind van haar is;
People Help The People



Oeps, de video's zijn iets te breed!

xoxo

35 opmerkingen:

  1. Skinny love is echt het aller mooiste liedje ooit ♥ Ik luister hem al bijna 2 weken elke dag :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Skinny Love is echt een prachtig nummer en ze heeft zo een mooie stem en dat pas op 15 jaar!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Skinny Love is zó'n mooi liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij skinny love krijg ik echt kippenvel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat grappig. We hebben vandaag allebei een post over muziek! Ik had niet eens gezien dat jij er ook zo een had :o Birdy is inderdaad geweldig! Ze staat dan ook zeker in mijn lijstje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind Birdy zo prachtig zingen! Ik heb er laatst ook al een artikel over geschreven, want ik vind echt al haar liedjes zó mooi. Ze heeft trouwens ook laatst een liedje voor de winter uitgebracht, deze vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een prachtig lied! ik luister hem nu elke dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yep! Voor als je 'm nog niet gevonden hebt, zo heet ie: White Winter Hymnal (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Okee, gaaf! Als je op Birdy's officiële youtube account gaat (OfficialBirdy) zie je ook nog een voorproefje van het nieuwe album van Birdy die binnenkort uitkomt. Die is ook erg leuk (dat is gewoon een samenvatting van alle liedjes die er op staan)! Die luister ik nu de hele tijd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, dat heb ik ook! Ik krijg gewoon geen genoeg van haar stem (;

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, Skinny Love is zo'n mooi nummer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Normaal ben ik echt gek op dit soort liedjes, maar ik vind eerlijk gezegd haar stem niet zo heel mooi ;$.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. skinny love is echt een prachtig lied <3
    xxxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met je toetsweek <3! Hoop dat alles goed zal gaan ^^!

    Wel leuke muziek, maar ik ben niet zo heel erg fan van rustige nummers. Maar die laatste klinkt wel leuk =P!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh en trouwens,
    haha over je berichtje, nou echt niet alles staat mij hoor ^^
    Heel veel juist niet!
    Ik ben namelijk erg klein en heb vrij brede schouders en blablabla haha,
    wel bedankt voor het compliment (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jaa ik hou ook zo van birdy.. ze zingt zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bon Iver blijft de top, maar dit liedje luister ik al sinds voor de zomer constant... ♥

    Xo, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Skinny love draai ik ook al een paar maanden grijs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah nog bedankt voor je lieve reactie trouwens,
    haha naja gelukkig dan maar!
    Jammer dat jij geen outfitposts doet (snap het wel hoor ivm privacy!), want jij zei toch dat je dezelfde stijl hebt als ik? Of heb ik dacht verzonnen? XD

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuke nummer! ♥
    &nog bedankt voor je super lieve reactie!
    je bent een sgat! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankje voor je reactie <3
    En je moet idd is naar razend gaan echt mooie film! (:
    En ik luister dat liedje van birdy nog een keer. En het is nu mooier dan ik dacht. ( heb ik wel vaker dat ik later helemaal verslaafd raak aan een liedje terwijl ik het eerst niet mooi vind :P )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh haha, nou maar mijne is ook niet bijzonder,
    ik dacht alleen dat je ooit had gezegd dat je een beetje dezelfde stijl had als ik ^^
    Hm haha ja ik hou van budgetshoppen,
    en probeer vaak dingen die ik echt leuk vind en echt graag wil dan te vinden en anders ervoor te sparen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankje voor je reactie <3.
    Ik heb dat echt super vaak :P Ik vind dat liedje nu wel leuk haha!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die liedjes zijn echt prachtig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haii ^^!

    Ik wilde je laten weten dat ik jou getagd heb op mijn blog <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind haar liedjes ook zó mooi! En ze is ook nog zo jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. die eerste is idd heelmooi,
    had hem van so you think you can dance. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo