Translate my blog!

zaterdag 5 november 2011

Einde blok 1

16136_large
Weheartit♥

Zoals sommige misschien wel zien of merken reageer ik iets minder op jullie blogs, dit komt omdat bij ik bloglovin altijd een selectie maak van welke ik ga kijken aangezien ik het de laatste tijd nogal druk heb! Het einde van het eerste blok komt in zicht. Maandag begint week 8. Hierin moeten dingen worden ingeleverd en afgerond en in week 9 ( van school dan ) krijgen we toetsen en moeten we presenteren (en is er een sportdag -.-) Dus vandaar dat ik niet heel actief ben op jullie blogs! Mijn excuses daarvoor!
Het is voor het eerst in mijn leven dat ik een toets week heb (behalve dan toen ik mijn examens had) en sowieso de eerste van mijn nieuwe school! Ik weet dus nog niet precies hoe alles gaat lopen.. maar dat zullen we allemaal zien!

Heb jij wel eens een toetsweek gehad?

xoxo

22 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je het de laatste tijd erg druk hebt op school! Ik heb vorig jaar al eens een toetsweek gehad, maar dat heb ik maar een keer in het schooljaar, daar ben ik wel blij mee. Hopelijk haal je goede cijfers, in ieder geval veel succes! Maar dat komt vast wel goed (;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben er gelukkig vanaf =O. Ik heb het deze week allemaal al gehad en het is best zwaar, want het neemt echt veel energie af, maar ja nu heb ik een lekker weekend van 3 dagen =D!

    Succes met je toetsen <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben hier niet echt een toetsweek, maar wel examens. Succes nog met je toetsen! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je toetsweek!
    Ik heb gelukkig nog niet zo'n week gehad, maar ik denk dat ik dan helemaal zal stressen ;$

    xoxo
    http://believe-in-your-own-dreams.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaah super! :)
    ik heb altijd eind van het jaar 2 weken lang toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook altijd toetsweken gehad.. Maar ben blij dat ik er vanaf ben! Succes nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, bij ons in België bestaat dat niet toetsweken.

    Wij kunnen iedere moment van de dag een toets krijgen in het middelbaar, en dan hebben we nog is in juni en december examens, dus eigenlijk leren wij in het middelbaar alles 2x tot 3x en worden we daar ook zoveel x op beoordeeld.

    Ik zit nu natuurlijk al in het hoger/unief, en heb dus enkel examens die pas in december/januari en in juni worden gegeven.

    Groetjes

    ps: zou het mogelijk zijn om fan te worden van mijn facebook-pagina waar er nog meer werken van mij op staan. => https://www.facebook.com/pages/Eline-Du-Mongh-Photography/171796632885324


    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb toetsweek aan het eind van jaar, maar dat is volgens mij alleen dit jaar nog. In de vierde heb ik ze gewoon door het hele schooljaar, zeg maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja dat wel , maar meestal krijg je daar toch wat tijd voor hoor; En zou je aub willen fan worden van mijn fb pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met alles nog!
    Ik heb komende weken heel veel dingen die ik nog moet inleveren, echt een ramp..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede vraag, ik weet het eigenlijk niet. Ik weet alleen dat tot de derde je toetsweken aan het eind van het jaar hebt, en daarna dus niet meer :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk artikel en blog heb je ik volg je, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pffff, ik heb al zovaak toetsweken gehad en ik haat ze nog steeds :p dit jaar nog 3 te gaan -.- succes nog ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk dat iedereen weleens een toetsweek heeft gehad, helaas :p Ik zit er nu midden in zelfs. Ach, gewoon je best doen en meer kun je niet doen. Succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Succes ermee.
    Ik volg je, volg je terug??

    www.fablouise.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat je het zo druk hebt, succes met alles nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah helaas veels te herkenbaar,
    het ergste is nog dat ik ook niet actief ben op m'n eigen blog!
    Shame on me, maar oke!
    Pff ja ik heb m'n eerste tentamenweek van m'n nieuwe school er ook weer opzitten, ging helaas echt superslecht maar ja...

    Jij in ieder geval heeeeel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankje voor je reactie <3.
    En het is te snappen dat je minder reageert!
    Succes met je toetsweek (:
    Ik heb zelf ook nog nooit een toetsweek gehad :P

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel succes! Ik zit ook midden in een proefwerkweek :(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je voor terug te reageren.

    Groetjes

    ps: kom zeker is een kijkje nemen naar mijn nieuwe foto: http://elinedumonghphotography.blogspot.com/2011/11/old.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jaaa, wij hebben na proefwerkweek ook altijd sportdag, en dat is voor mij een van de meest deprimerende dagen van het jaar -_-
    elkaar volgen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo