Translate my blog!

zondag 20 november 2011

Tag: Dit of Dat?

Ik kreeg een tag van Joyce van Joyc Fashion! En later ook nog van Renate van My gorgeous Addiction! Heeel erg bedankt daarvoor, erg leuk! (:
Bij deze tag is het de bedoeling dat je aangeeft wat je leuk/beter vindt!

Colour-eye-eyeshadow-makeup-favim.com-210033_large

Beauty

Blush of Bronzer
Lipgloss of Lipstick
Eyeliner of Mascara
Foundation of Concealer
Neutraal of Kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of Sponsjes

Eigenlijk gebruik ik nooit blush en foundation, alleen poeder. Daarnaast mag ik wegens gevoelige ogen ook geen oogschaduw meer..

012410a1eb6f6862c4510840fc7d5da3_large


Body
Parfum of Bodyspray
Lotion of Body butter
Douchegel of Zeep
Lush of andere merken
Tumblr_luucu7bwmq1qa24wko1_500_large


Nagels
Lang of kort
O.P.I of China Glaze
Acryl of Natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Eigenlijk heb ik altijd middellang. Maar voor mijn stage straks moet ik korte nagels hebben, stel dat ik een kind krab? Daarnaast heb ik geen van de merken opi of china glaze. haha

Ssz_5960%2525255b3%2525255d_large
Alle foto's: We♥it
Haar
Krullend of Stijl
Knot of paardenstaart 
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of Gel
Lang of Kort
Licht of Donker
Lok of Pony
Los of Vast

Hoewel ik zelf stijl haar heb, wil ik graag krullen, of een beetje slag, ik draag af en toe een knot of paardenstaart, maar ook wel eens een vlecht! Met schuifspeldjes kan ik echt niet omgaan! Haha. Ik heb lang haar, middel donker, en het ligt eraan of ik het vast of los heb. Soms wordt ik gek van mijn losse haar!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen (: Ik moet 3 andere mensen taggen. Alleen ik vind dat altijd zoo moeilijk! Dus ik geef hem aan al mijn volgers! (:

xoxo

26 opmerkingen:

  1. leuke tag! <3
    ik heb je ook getagd! <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tag♥
    ik heb hem al eens gedaan
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze tag heb ik ook al eens gedaan, hij is zo leuk om te maken en te lezen! Leuke antwoorden heb je ingevuld. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke tag, en ook echt super om te lezen!
    ik ga hem zeker ook doen binnenkort dankjewel <3.


    neem ook een kijkje op mijn blog heb net een nieuwe post geplaatst voor tips om je lipstick langer te laten zitten!
    ben je benieuwd?
    www.lifeofberrie.blogspot.com
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik ook nooit schuifjes, blijft nooit zitten bij mij :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tag! hihi ik hou ook van bodyspray!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag, ik heb hem ook eens gedaan.
    Leuke blog heb je, ik volg je! Volg je me terug? ♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag! (:
    & die foto's erbij zijn ook mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk ik denk dat ik deze ook wel wil gaan doen <3! Hoop dat ik er tijd voor heb al zal het wel moeilijk worden met school tussendoor =[. Maar ik ga deze wel proberen te doen =P! Leuke antwoorden in ieder geval =]!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb deze tag laatst ook ingevuld hij is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke tagg! Over haar is geloof ik niemand tevreden, aangezien ik namelijk krullen heb en graag styler haar wil! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk tag! :)
    Leuke blog heb je ;D Ik volg je :D

    Liefs(' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ben het voor het grootste deel met je eens ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankje voor je reactie <3.
    Je moet idd zeker langs the body shop! Ik vind deze parfum echt geweldig (: ( maar ieder zijn smaak maybe vind jij hem wel helemaal niet lekker :P ) maar toch moet je het echt ruiken :D! ( En me dan laten weten wat je ervan vind ^^ )

    Leuk om te lezen! Ik heb je ook getagd op mijn blog met deze zelfde tag haha! Ik had nog niet gezien dat je hem al had maarja :P

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij ook dankje voor je reactie <3.
    Hahah naja zolang je het maar laat weten als je hem geroken hebt :D ( ik vind 't altijd wel leuk om te weten als mensen die producten op mijn blog gelezen hebben wat hun ervan vinden :P )
    Ahw dat is lief :D!
    Ik heb ook nog 2 tags die ik moet posten haha :P Maar ik vergeet dat telkens -.-
    Dankje, ja pff ik ben echt een twijfelkont! Zelfs bij zo iets simpels als dit kan ik amper kiezen ;[.
    En ik ben blij dat jij blij bent ( haha ) dat ik door ga! Ik vind 't echt leuk om te horen <3.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke tag!
    Ik denk dat ik hem ga overnemen.. ;)

    xoxo Melissa'
    http://www.uniiquefashiion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah leuk om te lezen!
    Het is grappig om te zien hoe ik toch een beeld creeer van jou terwijl ik je nog nooit heb gezien!
    &Er komt snel een post van wat er in de goodiebag zit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je tags hebt ontvangen, haha! Leuke post dit, en mooie foto's erbij.

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo