Translate my blog!

zondag 18 maart 2012

I'm sooooooooo Sorry!


Img1479466428_large
(weheartit)

Het spijt me zo, maar dan ook ZO erg! Ik heb mijn blog in de steek gelaten.. ik heb zo'n maand niets gepost! Maarr dat is niet het enigste! Ik heb ook veel andere blogs verwaarloosd, de nieuwe berichten op bloglovin' bleven zich opstapelen en toen heb ik gedrukt op 'mark all as read' Ik kon er niks aan doen.. ik had geen puf om alle berichten te lezen! En dat komt omdat ik het eventjes heel druk heb met school. Mijn stage is al iets van een maand begonnen, maar ik moet het nog onder de knie krijgen, de opdrachten en alles. Ik maak dan 2 dagen in de week dagen van 8 uur, en moet ik steeds al vroeg weg omdat ik met de bus 30/45 minuten moet reizen. Ik heb het wel heel erg naar mijn zin! Dat zeker, maar ik moet alles nog een beetje uitpuzzelen. Daarnaast zijn er in mijn privé leven ook een aantal dingen gebeurt, waardoor er eventjes veel stress was en waardoor ik ook ontzettend moe ben. Het spijt me zo erg! En ook dat ik niet op jullie berichten heb gereageerd! Ik hoop dat jullie het me vergeven, en ik ga weer heel erg mijn best doen om te posten! Dat is voor jullie ook leukste natuurlijk!

X_50cee333_large
Sorry
(weheartit)

xoxo
 

14 opmerkingen:

  1. Iedereen heeft het wel eens druk, ben benieuwd naar je posten! :)

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iedereen kan dat overkomen, ben benieuwd !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vroeg me inderdaad al af waar je was! Schandalig! ;o. Nee natuurlijk niet <3, ik heb ook me dagen dat ik niet reageer hoor :P. Ik heb het ook constant druk, dus ik reageer eerlijk gezegd maar op 1 of 2 bloggers en vandaag heb ik eventjes tijd! :D
    Dus het hoort gewoon bij het leven en het maakt niet uit <3.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik snap dat het idd ff moeilijk is !
    misschien kan veel reviews gaan maken, tags, persoonlijke artikellen, inspiratie posts, diy en noem zo maar op :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik snap het helemaal , veel succes met het blogposten :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik snap het hoor! soms doe ik ook een tijdje niet veel aan mijn blog. iedereen heeft dat.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Overkomt iedereen wel eens, een break kan geen kwaad :) Privé gaat soms nou eenmaal even voor. Hoop dat het rustiger wordt voor je!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik snap het hoor, dat heb ik ook wel eens, ben ik even toe aan een break. maar leuk dat je weet terug bent! ik verlang weer naar je postjes, ik ben benieuwd.

    liefs, Floor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap je best, dit overkomt mij en meerdere ook wel eens! Sommige dingen gewoon gewoon even voor zoals school, persoonlijke kwesties en noem het maar even op. Neem de tijd voor alles en overhaast je vooral niet al ben ik natuurlijk wel weer benieuwd naar je artikeltjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denk aan jezelf! Als het een tijdje niet lukt om te schrijven, dan is dat helemaal niet erg. Soms heb je dat gewoon even. Schrijven moet ook geen verplichting worden, het moet wel leuk blijven he! ;)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geeft niet hoor, ik herken het wel. Succes met school enzo ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap best dat je weinig tijd hebt voor je blog als je zoveel andere dingen moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah joh daar hoef je je helemaal niet voor te verontschuldigen,
    ik denk dat we dit allemaal maar al te goed herkennen (helaas!)!
    Succes met alles,
    en no worries,
    die posts komen vanzelf wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo