Translate my blog!

woensdag 21 maart 2012

Yes! Eindelijk lente!

X_9620a5f7_large
(weheartit)
Ik zit nu heeerlijk buiten in het zonnetje met mijn laptop op mijn schoot, wel met dichtgeknepen ogen, en half mezelf ziend (dat is echt irritant!) Maar met dit hééééérlijke weer ga ik toch echt niet binnen zitten! Wij hebben ook nog eens een tuin op het zuiden, dus bijna de hele dag hebben wij zon in onze tuin,  soms is het echt té heet. Vooral omdat het vaak ook windstil, tot matige wind is in onze tuin. Wel onwijs lekker hoor! Zeker zo in het voorjaar.Vanaf 20 maart (gister), volgens het nieuws en 21 maart (vandaag) volgens de kalender, is het dan echt LENTE! En ooh wat hou ik er van! Je merkt het meteen aan iedereen. Iedereen is meteen een stuk vrolijker. Die zon doet de mensen goed! Iedereen geniet. Maar sommige mensen zijn wel heel snel. 's Ochtends al meteen zonder jas naar buiten, vind ik zelf toch echt nog een beetje te koud!
314276_3610637028978_1365313499_33486889_383850392_n_large
(weheartit)

Ook met mij gaat het door dit mooie weer, weer een stuk beter! Ik voel me beter in mijn vel en ik voel me echt happy! Ik begin langzaam uit mijn dal te klimmen, op naar boven, naar het zonnetje. En ook mijn winterdip is langzaam aan het vervagen. Wat dat betreft doet de lente/zomer mij altijd veel goeds! Misschien komt dat omdat ik in de zomer ben geboren? In elk geval ben ik super blij! En ik hoop dat het de komende tijd gewoon heeerlijk weer wordt/blijft, en dat we niet zo'n zomer krijgen als vorig jaar.

Geniet allemaal van het zonnetje! We hebben het verdient meiden! (en misschien ook jongens die mijn blog lezen?)

xoxo
 

13 opmerkingen:

  1. Grappig dat iedereen nu blogt over de lente. : P
    Ik vind het vooral lekker dat ik weer zonder jas buiten kan fietsen, en niet meer met sjaals, handschoenen en mutsen hoef te klooien. Jammer genoeg hebben we niet echt een grote tuin, en is er voor het grote gedeelte vooral schaduw, maar dat weerhoudt me er niet van om buiten te gaan zitten.
    En hoewel mensen met hartje winter ook vrolijk kunnen zijn, is het wel weer prettig om gezichten te herkennen als ze aankomen fietsen, en niet aan neuzen hoeft te raden wie wie is. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, ben zo blij dat het weer lente is! Hoewel ik het wel een béétje overdreven vind dat er meisjes bij mij op school in minirokjes met cropped tops zonder hemdje lopen. Maargoed, smaken verschillen ;)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad heel mooi weer, de ijssalons gaan binnenkort ook weer open :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk het mooie weer haha, al draag ik nog steeds mijn winterjas als ik buiten kom. Wat fijn dat het nu met jou ook weer wat beter gaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heerlijk ja:) lekker van genieten hé! liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd heerlijk, ik houd echt van de lente ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker lente, mooie lente kleertjes aan en genieten van de zon <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Komt me echt bekend, voor dat ik mezelf zie in het scherm van m'n laptop, best irritant, hihi. Het is wel heerlijk weer, al schijnt de zon hier helaas nog niet.. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook heerlijk weer =D! Alleen ik was een beetje dom, want ik dacht dat het wel sim zou zijn om water over mijn hoofd te blijven gooien. Dan schijnt de zon namelijk feller op mijn hoofd en wordt ik sneller bruin. Alleen ik lag met een kant van tien uut s'ochtends tot 4 uur s'middags in de zon. Nu heb ik twee kleuren in mijn gezicht een blanke kant en een lichtjes rode kant xD!

    Maar ik ben wel blij dat het weer lekker warm wordt <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zooo blij dat het eindelijk lente is! Jammer dat het dit weekend wat minder goed weer is, hopelijk gaat het zonnetje gauw weer schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo