Translate my blog!

zaterdag 31 maart 2012

Keukenhoftocht

Ondanks dat het Nederlands weer ons weer in de steek heeft gelaten, na een week vol warmte en zon (maar dat is Nederland), ga ik toch vandaag, als het goed is de keukenhoftocht lopen, samen met mijn moeder. Deze tocht wordt ieder jaar georganiseerd. In 2010 ben ik ook geweest, vorig jaar alleen niet. De Keukenhof is een bloemenpark hier in de buurt. Jaarlijks trekt het veel chinezen en Japanners, dat merk je meteen, bussen vol komen richting ons dorp. Thank god dat het maar een bepaalde tijd is..! ;$ 


Nu ik dit aan het typen ben, begint het nu een beetje te regenen. Maar we gaan duimen dat het droog wordt! Want voor de kortste route kunnen we nog starten tot 14.00u. 
Ik had helemaal vrij gevraagd voor mijn werk hiervoor, en mijn zondag ingeruild voor een werkdag (wel heerlijk dubbel betaald, en een uur korter!)

Fijn weekend allemaal! 
xoxo

12 opmerkingen:

  1. Nice blog. Just discovered it and I'm a new follower

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Een aantal vriendinnen van mij doen dat ook :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk! ik wil ook haha. liefss!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat eigenlijk niet, maar het klinkt leuk! :D ik hou van bloemen dusja <3 haha!
    En over de ketting op mijn blog: nee ik heb hem niet gekocht, bij onze h&m hebben ze geen sieraden :(

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh ik herrinder me het weer! Een jaar of 5 geleden ben ik er ook geweest... Oja, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo