Translate my blog!

maandag 14 mei 2012

Just some pictures

Whoops! 13 dagen al niet gepost! Sorry!

Hier een aantal foto's die ik erg leuk vind van mijn weheartit profiel

Tumblr_m3tlubtgzu1rv1vrmo1_500_large
Hier kreeg ik echt een zomer gevoel van!

Tumblr_m3jji6gamd1rqqck3o1_500_large
'Dear John' Nog steeds een prachtige film! ♥

Tumblr_m3pszdmaxi1r9auhmo1_500_large
Precies! :)

Tumblr_m3535dxxnd1r65ptxo1_500_large
Deze vond ik gewoon mooi!

Tumblr_m2on6kvbiy1r501t0o1_500_large
Ik vind dit heel mooi! Ik ben nog steeds op zoek naar een Hair Donut, maar ik kan hem maar niet vinden bij mij in de buurt!

538747_291818227563947_138866602859111_691077_597510028_n_large
Oók deze vind ik heel gaaf!

Tumblr_m1rfu1iojx1qifxiuo1_500_large
Schattig! (:

Tumblr_lw1yfo8onn1qezwmho1_500_large
Gewoon een mooie quote ♥

420271_335705149784646_332527516769076_1082410_1711460450_n_large
Zó cute! Haha

EN dan de laatste, om het af te leren!
Tumblr_lk1kii3lmo1qazj2jo1_1280_large


xoxo

24 opmerkingen:

  1. leuke foto's. 7 en 9 zijn echt schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haar donuts hebben ze hier in Groningen bij de H&M!:) dus misschien hebben je er wat aan:)

    en ja heb uiteindelijk hem ingeruild heb nu een nieuwe :) maar nadeel aan de bb bold 9700 is, die dingen werken niet na behoren!:p deze ontgrendelt slecht.. Ben denk ik gewoon vervloekt tot slechte telefoonsXD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! ik vind haardonuts heel erg leuk alleen bij mij staat het niet haha.

    echt heel erg leuke blog! ik volg je blog nu op bloglovin en ik heb zelf ook een blog misschien wil je daar eens een kijkje nemen en misschien terugvolgen :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah superleuke foto's!
    Bij Primark verkopen ze die donuts ook,
    en Claire's heeft ze geloof ik ook,
    daar kosten ze alleen wel wat meer! (Maar die zitten wel in meerdere steden...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zodra ik een vlinder zie zal ik een wens fluisteren. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke afbeeldingen heb je uitgekozen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo'n hair donut is inderdaad geweldig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die vlecht vanuit de nek is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooie foto's / plaatjes !

    liefs , xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post! Ik heb ook zo'n hairdonut maar doe er niets mee haha. En wat grappig dat je stiekem mijn kast wel leuk vindt, ik hou ook van hem. Echt zo'n vintage kast. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely all of them :D

    xx

    Have a nice weekend :)

    www.sickbytrend.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je lieve reactie:) Voel me vereerd dat ik in jou boek mag staan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dear John is zo'n heerlijke film! En de knot, wauwie! xxxx

    http://flodown.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die knot echt leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto's. Ik krijg er ook echt een zomer gevoel van. Zo een knot is echt super leuk je kan die donuts kopen bij de claires en bij sommige kruivats hebben ze ze ook. Die andere plaatjes zijn ook allemaal zoo schattig vooral die met die quote is leuk. Ik vind je blog sowieso super mooi. Ik ben zelf nieuw op de blog en ik ga je blog zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je kunt ook zo een hairdonut in de c&a vinden!!!
    leuke foto's, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n donut kun je makkelijk krijgen bij de Claire's. Verder leuke fotos. Dear John is zoo mooi..

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo