Translate my blog!

maandag 21 mei 2012

Sunny weather?


Wordt het dan eindelijk mooi weer? Het weer waar we op hebben gewacht? Al die tijd met dat typische Nederlandse weer! Zijn jullie er ook niet aan toe? 

De bovenstaande afbeelding heb ik van mijn google weerplaza. Ik heb mijn woonplaats wel even weggehaald bij paint. Ik weet niet of het een beetje te lezen is, maar zo te zien komt er heerlijk weer aan! Ik kijk er in elk geval erg naar uit :) En jullie?

Kijken jullie trouwens ook al uit naar jullie zomervakantie? Ik kan echt niet wachten gewoon! De mensen die examen doen zijn mazzelaars, die zijn al bijna klaar toch?
Voor de mensen die nog even examens moeten maken; heel veel succes!

xoxo

16 opmerkingen:

  1. Jij ook heel veel succes dan. : P

    Ik kan inderdaad niet wachten tot de zomervakantie, maar van dat hete weer houd ik niet zo.. ;S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik houuu van zomer! (van het warme weer anders hoeft het van mij niet hahaha) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja echt heerlijk dit weer!
    Helaas is het natuurlijk net als ik moet leren,
    maar ach, ik zal verder niet klagen hoor haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De laatste paar daagjes was het echt heerlijk weer:)
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  4. Aah zomer!:) Maar niet te warm hoor 22 graden is mijn prima, kan je alles nog normaal doen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag was het super weer! Liefs & leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik kan niet wachten! laat het mooie weer maar komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan echt niet wachten tot het zomervakantie is!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook zo snel mogelijk zomervakantie!! :D:D

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was afgelopen week een weekje terschelling echt mazzel met dat warme weer!
    En nu kijk ik dus ook echt uit naar mijn zomervakantie!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was onwijs lekker weer! Nu helaas weer wat minder..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig was het de laatste tijd super mooi weer! Maar nu gaat het weer de verkeerde kant op! :(

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. привет,у тебя классный блог мне очень нравиться,подписывайся ко мне,я подпишусь на тебя тогда,жду комментариев и т.д.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of er lekker weer aankwam! Ik heb er echt superhard van genoten! Hopelijk blijft het zo'n weer tijdens de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Graag gedaan! Haha ja dat gevoel herken ik! Wel vervelend dat je schoenen niet pasten, maar er zijn genoeg modellen en soorten haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo