Translate my blog!

dinsdag 1 mei 2012

Sporten

Tumblr_m39njige3p1r93wiqo1_500_large 

Weheartit

Yaaay! Zijn jullie ook lekker aan het genieten van jullie vakantie? Wat hadden we gisteren een prachtige Koninginnedag he? Ik heb niet veel gedaan, behalve 25km gefietst, het leek zowat wel langer, maar met het heerlijke weer was het helemaal geen straf! Vandaag begon de dag een beetje slecht, helaas! Maar eigenlijk is het daarna vrijwel droog gebleven (gelukkig!). Vandaag ben ik wezen winkelen in Hoofddorp, eigenlijk hadden we uiteindelijk niet heel veel tijd meer, dus zijn we niet naar veel winkels geweest (en zijn we een paar weken terug ook nog geweest). Ik heb een erg leuk jurkje bij de H&M gekocht, een portemonnee (SLB by LouLou) bij een winkeltje dat voor iets oudere dames is (zoals mijn moeder ;p) en ook sportkleding! Jawel, sportkleding, ik heb namelijk samen met mijn ouders bedacht dat ik maar even wat meer moest gaan sporten enz. Eigenlijk deed ik al jaren niet echt meer sport, en nu is het toch echt wel weer tijd, het is beter voor mezelf, en voor mijn conditie!
We zitten nog een beetje te kijken hoe en wat, maar ik ga beginnen met een soort kaart, van 10 keer om te kijken of ik het iets vind. Ik wil dan gaan zumba'en, ik weet dat sommige het niet meer zo leuk vinden, maar ik wel, en aangezien ik graag dans is dit dé uitkomst op sportgebied. En de rest wil ik denk gaan hardlopen/spieroefeningen enz. of andere groepslessen doen. Ik heb er gek genoeg heel  veel zin in om weer iets te gaan doen, ik denk dat dat ook wel belangrijk is als je aan sport wilt gaan doen, en dan vooral fitness.

Genieten jullie een beetje van de vakantie?

xoxo

12 opmerkingen:

  1. ja ik geniet zeker van de vakantie, heerlijk. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zumba lijkt me echt heel leuk! Schijnt ook best intensief te zijn.
    Ik moet zelf ook wat meer aan sport gaan doen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja! ik geniet van mijn vakantie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, eigenlijk zou ik ook wat meer moeten sporten, zumba lijkt me ook wel erg tof! Daar heb ik al eens een proefles gevolgd en dat vond ik best leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat goed! ik heb nu een programma dat ervoor zorgt dat ik 5 km ga kunnen hard lopen, ik ben twee weken bezig en het gaat wonder boven wonder goed! jeeuj! (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou, ik heb wel een soort begeleidster, maar dan digitaal (: dat programma zijn allemaal mp3 bestandjes die je bv op je ipod kunt zetten en dan krijg je allemaal lekkere hardloop muziekjes met onder tussen iemand die de hele tijd zegt van : 'jaa, het gaat goed!' of 'nog maar drie minuten!' of 'je bent een kanjer!' haha dat laatste is best wel een boost voor je ego hahaha. (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sporten is echt fijn! meestal ren ik 's avonds even hard ofzo (:
    leuk blog, ik volg je nu, volg je terug?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Suuperleuk! Ik vind sporten heel erg fijn om even alles los te laten. Ik ga twee of drie keer per week naar de sportschool en rijd 3 keer per week paard :)
    Succes, maar vooral ook heel veel plezier!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sporten kan heel fijn zijn, al ben ik heel slecht in mezelf ertoe zetten dat ik ook écht ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je een leuke blog! :)
    en ik heb een vraagje, misschien een klein beetje raar maar zit jij toevallig bij anouk onder zumba. dat zal wel niet maar gewoon een vraagje.. hihi.
    ik volg je!

    XXX
    mylifestyle-rinske.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo