Translate my blog!

vrijdag 19 november 2010

Just the way you are.

Ik kwam dit tegen. Het is een jongetje van 7 jaar en hij rapt, doet covers en maakt er soms eigen teksten van.
Ik wil graag deze video met jullie delen.

Bruno Mars - Just the Way You Are (Cover by MattyBRaps ft. Tyler Ward)



Dit jongetje van 7, zingt het liedje van Bruno Mars - just the way you are, voor zijn kleine zusje van 4 die het syndroom van down heeft.
Ik kreeg er de eerste paar keren tranen van in mijn ogen, ik vind het zo lief dat hij dat voor zijn kleine zusje doet!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Eindelijk weekend! Fijn weekend iedereen.

xoxo

pps. als je bij het laden van video's op youtube op dat cirkeltje klikt en dan meteen op een pijltje, kun je snake spelen. Dit gaat door totdat je dood bent, dus óók tijdens het liedje! x

10 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi! En nog maar 7 jaar hoe bestaat het he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, de nieuwe justin bieber is gevonden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ik ga het morgen kijken,
    ik wil geen traantjes nu krijgen, ik ga zo slapen hihi!
    &Bedankt voor je lieve reactie!
    Haha naja misschien niet, kon toch? ^^
    En het was zeker leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! That is really touching! And the video is made so good. The little girl is so cute, when she smiles. And she has luck her brother cares so much for her and covered this song.
    www.overdivity-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk met dat rondje. Dat ga ik eens proberen. Dat wist ik helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ja dat is wel slim indd!
    Naja ik verberg ze niet, maar heb het sowieso al en tijdje in m'n hoofd zitten en ik maak pas een besluit na m'n 18e :)
    Dus dan moet ik sowieso nog een half jaartje wachten ^^

    Beankt voor de tip!
    Haha ben héél benieuwd wat ik later doe XD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi, echt wat lief!:)
    Bedankt voor je leuke reacties:) ik had nog geen tijd gehad om te antwoorden. Die schrijfboekjes zijn niet zo goedkoop, maar ik koop ze altijd in de opruiming, bij de boekwinkel, soms gaat er een serie uit, en dan zijn ze goedkoper:).
    Ja ik vind die tekening ook wel wat eng, hij lag onder de tafel en telkens als ik keek zag ik dat gezicht, dus heb ik hem maar omgedraaid:P..
    Fijn weekend alvast,
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo