Translate my blog!

vrijdag 5 november 2010

Het is eindelijk weeekend!

Ja hoor, het is weer zo ver, de laatste les is afgelopen en iedereen is blij de week weer doorstaan te hebben. Gelukkig, weekend! Gelukkig waren wij 10 voor half 3 uit, maar omdat ik een toets een beetje slecht had gemaakt (6,7 wat voor jullie misschien voldoende klinkt?) en ik normaal beter kan, heb ik dus tot 10 over half 3 samen met nog 4 andere een toets te maken. EN met resultaat! Een 8,1! Woehoee ben blij!
Oke, haha genoeg over school, want het is natuurlijk weekend! Ik ga nu eerst even een cadeautje inpakken, want een van mijn beste vriendinnen is jarig! Dus bij deze; GEFELICITEERD GossipGirl (ik schrijf haar naam niet op want ik weet niet of ze dat wilt.)
Straks eventjes naar mijn danslessen, waar het natuurlijk altijd heel erg leuk en gezellig is, vooral als je een nieuw pasje moet leren en je snapt er niks van. Ik heb thuis eens zitten oefenen, en jaa! Gelukt, nu nog in praktijk, samen met iemand (stijldansen, snap je?). Daarna door naar de verjaardag van een vriendin. Gaat heel gezellig worden!
Pff en dan; hw, verslag maken. En volgende week ga ik opzoek naar een stageplek!

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je cijfer!

    En veel plezier met dansen en de verjaardag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!
    Echt supergoed van dat cijfer zeg,
    haha naja het is indd. een voldoende, maar als je van jezelf wist dat je beter kunt is 't echt mooi meegenomen!
    Helemaal in je examenjaartje toch ^^

    Gefeliciteerd met je vriendinnetje en veel plezier met haar verjaardag en danzen! (Leuk dat je dat doet trouwens!)


    &Bedankt voor je reactie,
    je moet 'm echt snel snel gaan zien haha!
    Hij is leuheuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehw superchill!
    Heb je geen toetsenweek dan? :O
    &Haha ja ik ben druk druk druk bezig, dus moet lukken ^^

    In dat filmpje,
    ze is echt evil haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat lief!
    Merci voor het stemmen :)
    &Waar ga je eigenlijk stage lopen? Of waar zoek je? ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo