Translate my blog!

woensdag 16 februari 2011

Lente.

Het zonnetje gaat langzaamaan weer wat vaker schijnen (zoals vandaag, en goh wat is dat heerlijk!) en alle dieren worden weer helemaal gek. Zo mijn hond, die doet opeens weer alsof hij een pup is, (dan weliswaar een doof wordende pup) en mijn konijn, gaat weer lekker zijn wintervacht verliezen en vindt het fijn om heerlijk buiten te rennen, en ja ook het gene wat hij leuk vind om te doen.. dat kunnen jullie misschien wel raden?
Je ziet ook aan mensen dat ze het fijn vinden, als het zonnetje weer schijnt en de lente eraan komt. Want als het een grijze, grauwe dag is, zijn ze meteen weer chagrijniger.

En ook al begint de lente pas rond 20 maart, wat zo ongeveer over een maand is, is denk ik iedereen toch wel blij dat de bloemetjes weer gaan bloeien en de zon weer lekker warm gaat schijnen. Ikzelf heb er super veel zin in! Want ik ben die kou zo zat.

Dan heb ik nog meer leuk nieuws! Oke, voor jullie misschien iets minder boeient. Maar ik heb vandaag mijn aanmeldingsformulier voor mijn vervolgopleiding in de bus gedaan! Ik heb mijn keuze gemaakt, en als ik nog terug wil, ben ik alleen €10,- kwijt (administratiekosten) Ik heb toch gekozen voor de school in mijn woonplaats. Het is gewoon zoveel dichterbij, met tussenuren of andere dingen. Ik ben er binnen 3 á 5 minuten, dus als ik me heb verslapen ben ik er zo! En het is natuurlijk véél goedkoper. Morgen zal de brief aankomen, en ik hoop dat ik snel bericht terug krijg.

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk he! Kan niet wachten tot het lente is, maar vandaag was het ook superweer!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer inderdaad, kan niet wachten tot we weer zonder jas naar buiten kunnen!
    En veel succes met je vervolgopleiding!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt weer heerlijk weer ja! Moe echt snel zomer worden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehw ja indd. ik ben ook zo blij als de zon schijnt, ik zit nu ook heerlijk achter het raam in het zonnetje, lekker warm ^^

    En gaaf van je school, ben benieuwd hoe snel ze reageren!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo