Translate my blog!

zaterdag 19 februari 2011

Vakantie!

Hoeraaa! Het is weer vakantie. Lekker eventjes een weekje uitrusten.. of toch niet? Ik moet nog even wat doen aan mijn stage voorbereiding. Want ja, mijn stage begint na de vakantie! En dan twee weken lang. Dus eigenlijk ben ik gewoon drie weken weg van school! Dat vind ik wel heerlijk hoor! Ik heb echt super veel zin in mijn stage!
Verder moet ik in de vakantie (helaas) ook eventjes wat doen aan mijn 'normale' schoolwerk. Ik moet namelijk opdrachten maken voor het tl-examen van biologie. En ik ben vanaf gisteren ook elke dag aan het oefenen op mijn taal en rekenen. Mijn taal valt wel mee, maar rekenen, pfoe! En aangezien ik een intake toets moet maken waarin je Nederlands en rekenen krijgt. Ik heb last van dyscalculie, ik heb er geen verklaring voor. Maar ik heb er altijd moeite mee gehad, en heb op de basisschool ook altijd ondersteuning gekregen. Gelukkig heeft mijn moeder me even gerustgesteld, dat de toets niet is of je toegelaten wordt ja of nee, maar alleen om te kijken of je tijdens je opleiding meer ondersteuning nodig hebt. Pfieuw! Haha. Maar toch ben ik elke dag aan het oefenen op hele handige sites; beterrekenen en beterspellen ik moet zeggen; het zijn hele handige sites! Als je uitleg wilt over verschillende dingen kun je die daar allemaal lezen. En elke dag kun je een gratis test doen om te kijken hoe het gaat.

Tot slot wil ik jullie allemaal een super leuke, ontspannende vakantie toewensen!
xoxo

4 opmerkingen:

  1. Lekker vakantie!
    Ik moet nog een week...
    Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo!

    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar wij heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stunning!!loved the entire blog!the only problem is i need google translate!!lol*you do a great job blogging i must say!i hope you visit my blog as well and i can see you on my list!
    kisses from greece!

    www.ffffashionmixxxx.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook zo blij dat het vakantie is ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah heerlijk vakantie inderdaad!
    Maar ik ken het, al die drukte voor school :(
    Alleen hebben wij geen stage,
    hoop dat je een leuke stage zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo