Translate my blog!

zondag 22 mei 2011

Songs

In de tijd van examens, kan ik soms even lekker tot rust komen met muziek. Lekker een hele lijst muziek achtereen luisteren, en natuurlijk meezingen wat totaal niet klinkt. Sinds vrijdag ben ik ook in het bezit van een nieuwe mp3-speler, een ipod was toch net wat te duur (ik wilde de nieuwe shuffle, dat kleine vierkantje met touch), en deze is lekker klein en compact. Het is de Philips GoGear RaGa en ik ben er best wel blij mee eigenlijk! Hij doet het goed, en is makkelijk in het gebruik. Hij is 2GB, maar is er ook in 4GB. Ik heb dus 2GB en dat is genoeg voor ongeveer 450 - 500 liedjes, dus dat is wel genoeg voor mij! Heb nog lang niet zoveel liedjes. Haha!

Nu wilde ik ook een liedje met jullie delen waar ik op dit moment helemaal gek van, en eigenlijk zijn het er twee.

De eerste is Colbie Caillat - I Do
Ik vind dit gewoon een heerlijk nummer!


Nummer twee is Melanie Fiona - Monday Morning
Deze vind ik ook gewoon heerlijk om naar te luisteren! :D



xoxo

5 opmerkingen:

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo