Translate my blog!

dinsdag 24 mei 2011

Zomervakantie!

Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik dit bericht wel wilde posten, maar toen dacht ik; ach waarom ook eigenlijk niet? Sommige van mijn volgers zullen vast ook al vakantie hebben met examens, tenzij zij er nog een paar moeten.
Vandaag had ik dus mijn allerlaatste examens! Maatschappijleer2 en Engels. Maatschappijleer ging wel goed, sommige dingen wat minder, maar dat heb je vaker! Wel heb ik geklaagd voor vraag 32, want die stof hadden we niet eens behandeld :S Engels tl ging goed! Brief schrijven was super makkelijk, ook weer een paar vraagjes dat ik dacht; hmm.. maar ik heb er een goed gevoel over!
Nu wachten tot die spannende uitslag! Alhoewel hij waarschijnlijk niet zo spannend is voor mij. Haha! 15 juni krijg ik tussen 12 en 2 te horen of ik geslaagd ben! Daar tussenin ga ik natuurlijk ook nog een heerlijk weekje (lees maar vier dagen) naar Parijs toe met school, waar ik ontzettend veel zin in heb! Ik laat het jullie weten wanneer ik ga, zodat jullie weten waarom ik niet post, omdat ik waarschijnlijk vanaf nu weer meer ga posten *jeej!* Maar dan moet ik natuurlijk wel inspiratie hebben (aa).
Mensen die nog examens hebben; Ik wens jullie heel veel succes met de laatste loodjes! En jullie kunnen het! Ik weet het zeker!
En mensen die uiteraard nog naar school moeten (aawh) nog heel veel succes op school! Het zijn nog maar een paar daagjes waar ook vrije dagen tussendoor komen, dus wees gerust! Nog eventjes en dan hebben jullie ook vakantie!

Nog een liedje wat ik ook erg leuk vind;
Melanie Fiona - Ay yo



xoxo

8 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je geslaagd bent. Ik krijg ook 15 juni uitslag, en 16 juni ben ik jarig. Hoop op een dubbel feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paris Paris Paris, I love you!
    Ik hoop dat je geslaagd bent ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je geslaagd bent!

    Enjoy my Give-Away! Je kunt een Kenzaa shopbon twv 15 euro winnen!
    http://veer-blog.blogspot.com/2011/05/kenzaa.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahh chill! ik moet nog een paar weekjes. veel plezier :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een leuk liedje!
    Spannend he, nu wachten tot de uitslag! Natuurlijk haal je het wel :) Fijne vakantie en Parijs, oeh(L) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeuk lied ! Echt spannend voor jou. Ik hoop dat het goed is. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommigen van Maatschappijleer zeiden bij mij ook dat ze dingen niet hadden gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo