Translate my blog!

dinsdag 31 mei 2011

Jaja.

Ja, ik had jullie beloofd dat ik meer zou gaan schrijven nu ik vrij was, maar helaas. We zijn alweer een week verder, en ik heb nog steeds geen nieuwe post, gepost en ik heb er ook geen eentje klaar staan. Stom is dat hé? Heb je alle tijd van de wereld, en dan nog heb je het druk! Maar ik ga er nu geen smoesjes over zitten maken, ik heb er gewoon niet aan gedacht.. denk ik? Haha. Ik kan er niks aan doen! Maargoed, zo gaat dat nu eenmaal en ik durf het bijna niet, maar ik ga nu toch maar vaker typen, gewoon echt de tijd ervoor nemen! En het maakt niet uit waar het over gaat, toch? Hihihi. Dat is het ook wel een beetje, ik moet gewoon inspiratie hebben! Ookal heb ik dat soms genoeg, alleen als ik dan wil zitten en typen, dan komt het gewoon niet!
Ik wil wel eventjes een klein dingetje met jullie meedelen, ik heb namelijk vorige week een nieuwe zonnebril gekocht! Hij was 6,99 (?) bij de SchoenenReus, jaja bij de schoenenreus. Maar oh wat ben ik er verliefd op! Ik had er echt een nodig, want mijn andere schoof van mijn neus af omdat de pootjes te slap waren, en er zaten allemaal barstjes middenin het glas, want je voelde ze niet.
Nou dit is hem dan:

Jawel, een bekende wayfarer zonnebril. Als je goed kijkt zie je links een strikje zitten, schattig toch? Ik ben er helemaal verliefd op! Helaas kan ik hem vandaag niet dragen, maar gister gelukkig wel! Wat een warm weer was het toen zeg!
Alleen nu heb ik nog een ding; ik heb nog geen zakje of hoesje waar ik hem in kan doen, misschien hebben ze die bij de action, of ergens anders goedkoop? Weet iemand dat? Want ja, bij de SchoenenReus krijg je dat er natuurlijk niet bij.
Over 1 dag en een week ga ik op weg naar Parijs! Maar daar post ik tegen die tijd nog wel even wat over! *yay, weer een idee!*

xoxo
Succes iedereen op school! En een fijne vakantie wie al vrij heeft!

9 opmerkingen:

  1. Mooie zonnebril! en ben zwaar jaloers op je vakantie!aangeizen ik die eigenlijk niet heb zodra ik klaar ben met mijn hbo ga ik werken om volgend school jaar weer te kunnen betalen:(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke zonnebril!
    Veel plezier in parijs!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik een drukke week heb, lig ik optijd in bed, en als ik niets heb lig ik superlaat in bed, ik denk dat dat te vergelijken is =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik een drukke week heb, lig ik gewoon netjes optijd in bed. Heb ik niets te doen in die week zit ik achter de computer en wordt het alsmaar later, ik denk dat dat te vergelijken is =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeuke zonnebril ! Ik wil ook naar parijs. Echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha heel herkenbaar hoor! ^^'
    Bij de Action hebben ze inderdaad wel hoesjes!
    Ik weet niet wat voor printjes enzo,
    maar ik weet wel dat ik ze vorige week ofzo zag liggen! 8)
    Aaaaah Parijs, supergaaf!
    Heeeel veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een hele leeuke zonnebril.
    veel plezier in parijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo