Translate my blog!

woensdag 4 mei 2011

Excuse me!

Sorry sorry!

Ik lees al jullie lieve en leuke berichtjes op mijn blog! Heel erg bedankt! Maar helaas heb ik niet veel tijd om te antwoorden. Ik ben op dit moment bezig met het leren van een heleboel dingen (lees; 14 hoofdstukken biologie, 2 examen katernen maatschappijleer 2, 8 boekjes zorg en welzijn, een paar Nederlands opdrachten uit examen bundels en van Engels ook)

Na mijn examens kunnen jullie weer leuke (hopelijk) berichten lezen!
één leuk dingetje; ik heb een jurkje voor mijn diploma uitreiking en 16th birthday!

xoxo

10 opmerkingen:

  1. Geeft niet hoot, doe je best! (:

    xx Kim
    ps give away online http://vintagemoustachegos365.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe je best! En het komt vast allemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel succes met je examens! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes met je examens!
    (hoop dat er een post komt over die jurk!) x

    doe je mee aan mijn giveaway? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good Luck! :) Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woow dat is zoveel. Maar ik wens je heel erg veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oke ik begin positief: Supergaaf dat je een jurkje hebt gevonden zeg!
    Ik moet nog steeds echt de perfecte vinden :(
    Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het jurkje!
    Hoe ziet ie eruit enzo? ^^

    &Oke nu het mindere gedeelte, &@*(#&@)!(*& examens zijn het toch :(
    Haha ik kijk er echt tegenop moet ik zeggen,
    alhoewel, zodra we er vanaf zijn ben ik natuurlijk wel suuuuuperblij! Maar dan moet ik natuurlijk eerst slagen o.O"

    Nou heel veel succes meid!



    &Oh ik heb vandaag eindelijk m'n eerste give-away gelaunched! Hooray, yay me haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes met je examens!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo