Translate my blog!

maandag 8 augustus 2011

New Bag

Zoals ik in mijn vorige bericht schreef, ging ik op zoek naar een handtas, waar mijn laptop ook in paste! Nou dat is gelukt :D
Hierbij laat ik jullie mijn nieuwe liefde zien:



Dit is de buitenkant van de tas, het is een Axel David, ik had er nog nooit van gehoord, maar bij mij gaat het niet om het merk! Hij is simpel, maar heeft toch iets door die zilveren dingen erop.



En dit is de binnenkant! Helemaal aan de bovenkant op deze foto zie je een bandje waar klitteband aan zit, daar is plaats voor de laptop! Verder is er genoeg ruimte voor andere dingen.

Nog steeds, ik ben er zo blij mee! Hij was 49,95 maar het was het waard, plus dat ik de afgelopen weken hard heb gewerkt! (behalve vorige week dan)

Sommige mensen vroegen ook nog om foto's van mijn broek, die komt nog! En ik heb vrijdag ook nog een jasje gekocht bij the sting, die laat ik dan ook meteen even zien!

Wat vinden jullie van mijn tas?? Welke schooltas hebben jullie?

xoxo

29 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem leuk, ik heb een bruine tas van invito (niet voor laptop)
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Zwarte tassen kunnen altijd :-)!
    Ik heb net een nieuwe van Invito, ook zwart!

    Dank je voor je reactie!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tas heb ik al eens gepost, tijdje terug!
    Hier is de link: http://annaeva.blogspot.com/2011/07/nieuwe-aanwinst_07.html
    of http://annaeva.blogspot.com/2011/07/nieuwe-aanwinst-2.html ;-)
    Heb 'm al een tijdje dus, niet 'net' een nieuwe, haha, sorry!

    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas! Ik heb erg veel tassen, daar past mijn laptop niet in :D Mijn schooltas komt van Sascha's een bruine .. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tas. Ik heb ook een nieuwe tas, toevallig staat net in mijn post.
    littledivaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik doe altijd precies het zelfde :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super leuke tas ! :D
    En ik gebruik soms mijn bruine longchamp als schooltas ^-^

    Liefs ' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tas! Wrm haat je Selena Gomez? ;d xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het handige van zwart is, dat het overal bij past! ik ben gek op zwarte tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dankjewel !
    Xoxo, http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hooor! Zwarte tassen zijn altijd handig!

    Elkaar volgen op blogger en bloglovin?
    Ik ga jou nu op beide volgen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke tas! Erg handig!
    Ik heb zelf veel teveel tassen, denk rond de 10, gebruik maar de helft.. Wissel dus ook best wel vaak van tas (:
    Ik hou een give away!
    Doe je mee?
    http://fabinfrance.blogspot.com/2011/08/give-away.html
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je voor je lieve reactie :-)!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. graag gedaan, en jij ook bedankt natuurlijk! ;))
    we gaan jou ook volgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee
    ik heb je getagd op mijn blog movieanne!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke tas zeg!

    ik volg je nu! wil je mij misschien ook volgen?

    xoxo,
    joyce.

    joycfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha wooops. het is misschien idd wel handig om mijn tas er bij te zetten als dat er boven staat!xo, joyce.

    joycfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi, graag gedaan hoor!

    Om even terug te komen op je reactie; ik neem wel altijd een laptop mee. Stel je voor dat je dagen binnen moet zitten omdat het stormt, en je verveelt je dood.. Dan is een laptop wel handig, hihi. Maar deels heb je wel gelijk hoor! :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor je reactie!

    Volg je me al via bloglovin?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke tas.
    Ik vind de tassen met studs erop gaaf.

    xoxo Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie tas!
    zullen we elkaar volgen , ik volg je al :)
    x sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke tas. <3
    elkaar volgen?

    xoxo

    www.xthesweetestdream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie tas, ook handig dat je laptop er in past! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo