Translate my blog!

donderdag 4 augustus 2011

Zon, Zee en shoppen!

4886908814_7234e7a37c_z_large
Ik ben echt heeeerlijk aan het genieten van mijn weekjes vrij nu! En mazzel dat ik heb, was het maandag al meteen lekker weer! En dat betekende natuurlijk; naar het strand! We zijn maar 3 uurtjes geweest 's ochtends, omdat het dan lekker uit te houden is, en ik al meteen een kleur had (ik had nog steeds mijn bikinibroekje en topje in het wit omdat ik door de vakantie vorig jaar nog steeds een beetje bruin was). Dinsdag was het weer mooi weer, dus toen nog een keer naar het strand geweest, een uurtje eerder, maar toen was het al super druk ö Heel Nederland ging volgens mij massaal naar het strand toe! Echt niet normaal! Woensdag (gisteren dus) helaas iets minder, maar toen zijn we wezen shoppen! rond een uur of 11 erheen, een paar winkels in en daarna zijn we gaan eten bij de V&D (ik ging trouwens met mijn moeder en zus). Daarna lekker geshopt! Heb alleen maar een broek bij de Vero Moda gekocht, dat was de eerste de beste winkel waar we naar binnen gingen, ik pakte een broek paste hem en hij was perfect ♥ Verder niks gekocht, alleen een pak schriften bij de V&D voor school, en that's it. Ik weet het, niet heel bijzonder, maar ik had al een keer in een groot winkelcentrum in de buurt leuke spullen gekocht! Dus dat maakt het weer goed :D
Vandaag ook heerlijk naar het strand toe en op jacht voor een handtas waar ook mijn laptop in kan! (voor school)

xoxo
Fijne vakantie nog!


27 opmerkingen:

  1. Leuk! Veel plezier op het strand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook bedankt voor je lieve reactie <3
    Ik wil ook naar het strand (:
    Elkaar volgen ?
    x, mare.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps' of volg je mij al? Ik kan dat niet zien namelijk ;[

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, door het lekkere weer gaan heel veel mensen inderdaad naar het strand, haha! Leuk blog heb je, ik ga je volgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was Dinsdag ook naar het strand geweest! Echt heerlijk <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. strand is echt heeeerlijk! haha ik heb 5 jaar op curacao gewoond en daar waren de stranden en zee knalblauw.
    :P dus de zee is voor mij heel koud hier...
    leuke site! ik volg je!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je naar het strand ben geweest.
    hoop dat het nog een tijdje mooi weer blijft.

    xoxo Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Okee, ja ik heb een computer! (;
    Maar ik ga een nieuwe laptop kopen denk ik.!
    Beter dat je langer vakantie heb! (:
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Post je ook aankoopfoto's? Ben benieuwd hihi ;-$

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post! Die foto is echt lief!

    Dank je voor je reactie :-)!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je een nieuwe broek hebt :)
    neem eens een kijkje in de Hema voor een laptop tas ;D
    dankje voor je reactie , ik ga morgen naar de zee !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker die vele strand dagen <3
    Laat je de broek aan ons zien? Ben benieuwd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey, vandaag is het de 1ste x dat ik op jou blog kijk. De achtergrond spreekt mij direcht aan en ook dat leuke stofje aan de buitenkant van deze tekst (als je snapt wat ik bedoel ---->>)
    Ik volg je blog meteen! Je hebt erg leuke posten, zeker de moeite waard. Ik zou het ook leuk vinden als jij mijn blog volgt. Ik dwing je niet maar anders kijk je maar eventjes rond (:
    http://melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks a lot! http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hè, even naar het strand? :) Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker naar het strand! Dat zou ik ook wel willen, maar ik moet ongeveer 4 tot 5 dagen in de week werken de komende 3 weken :(

    RE: Ik zat in Bitez ergens in het zuiden van Turkije aan zee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Naar het strand gaan is altijd een goed idee :)

    Echt super leuke blog !

    Liefs ' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd leuk om naar het strand te gaan!
    En shoppen is natuurlijk ook niet verkeerd ;)
    Fijn dat je een mooie broek hebt gescoord!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Naar het strand gaan is altijd leuk, maar vooral als de zon schijnt, hihi! Je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog een fijne vakantie meid, fijn dat je een nieuwe broek hebt! Trouwens ik heb je getagd kijk; http://tessafabe.blogspot.com/2011/08/woehoee.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. en dat goede weer moet blijven, stomme regenbuien :( fijne vakantie nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo