Translate my blog!

vrijdag 12 augustus 2011

Pictures

Allereerst wil ik iedereen ontzeeeettend bedanken voor de lieve reacties! Geweldige volgers zijn jullie <3

Tumblr_loy0w166vc1qbwf39o1_400_large
En zo is dat!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Aangezien ik niet erg veel inspiratie heb voor een nieuw bericht, en ik ook nog niks over school wil vertellen (aangezien ik nog niet echt in de stemming ben) ga ik jullie wat foto's laten zien die ik op we♥it heb geliked.

126008381791150i3huks52ec_large
Gewoon omdat ik dit kindje zo ontzettend schattig vind!

281647_10150253825078720_214313598719_7540358_192281_n_large
Dit vond ik heel mooi gezegd! Ook al is het met Knorretje en Pooh


Deze vind ik zelfs zo mooi dat ik hem als avatar heb als mijn laptop-account

Z220220079_large
Gewoon mooi

Tumblr_lp3qeyjgqe1qdqou4o1_500_large
Deze vind ik heel mooi getekend!

Tumblr_lp2gaipbgz1r0yjcpo1_500_large
Challenge day ~ Dit programma (nederlandse versie) was gisteren op tv, vandaag heb ik hem terug gekeken omdat ik het niet kon kijken. Wat is het toch een mooi programma! Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Zeker een aanrader! (Over de streep, kro)

Tumblr_lnnnk92gez1qk1cdoo1_500_large
En toch zeg ik goodbye, maar ik ga jullie niet verlaten natuurlijk!

Dit waren een paar van de afbeeldingen die ik heb geliked van we♥it. Ik vind het zo'n geweldige site, met zoveel mooie en inspirerende plaatjes!

xoxo

28 opmerkingen:

  1. super mooie pic's!

    xoxo, joyce.

    joycfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeuke foto's. I ♥ the site. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's
    haha dat kindje♥

    ikvolgje.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb challenge day ook een keer gezien, een speciale aflevering hier in Nederland of zo. Ik vond het een mooi programma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie!

    Fijn weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk!

    ik volg!!

    xx www.maartje-busyfunlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, zo'n idee had ik al omdat ik overal topics er over zag :P
    Misschien ga ik het wel eens kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dankjewel voor je lieve reactie's! ♥♥♥
    the challenge day vind ik zon mooi programma! en het is ook echt mooi hoe je dan ziet hoeveel mensen hetzelfde mee hebben gemaakt.

    liefs, joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg je volg je me terug?♥
    http://awonderfulldream.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi ja, ik ga nooit naar het buitenland op vakatie, omdat mijn vader & ik een bloedstollingszieke hebben en daarom niet lang stil mogen zitten wat erg jammer is. :-( Dus daarom gaan we altijd naar Nederland op vakantie, gewoon ergens in Nederland dan. En mocht het saai zijn heb ik een laptop, hihi.


    Jij ook bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels de blauwe jas besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bedoelde awonderfulldream.blogspot.com (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie plaatjes!
    leuke blog! ik volg je

    XxxX

    http://www.featherlover.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie tas en super inspirerende foto's :)
    Dankje voor je reacties lieverd.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah joh dat geeft toch niet? Dat kon jij ook niet weten! :-p Het was niet raar bedoeld hoor, haha.

    ALs ik de jas heb zal ik er misschien wel een post over maken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke foto's !
    xoxo

    www.xthesweetestdream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik krijg ook altijd tranen in mijn ogen van het programma 'over de streep'

    Dat kindje is zo sweet (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie plaatjes! over de streep is inderdaad een geweldig programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. cute picutures!
    zullen we elkaar volgen?
    liefs, beautyismybreakfast.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We heart it is een hele leuke site!
    Leuke likes <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt leuke foto's :)
    Ik volg je ~ Volg je terug ?

    xoxo Melissa
    http://www.fashiionfreakks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. we heart it is echt een heel toffe site!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo