Translate my blog!

zondag 30 oktober 2011

The Lion King 3D

Vandaag was het zover. Samen met een vriendin van mijn nieuwe klas gingen we samen naar The Lion King 3D. We zouden in de vakantie al gaan, maar omdat dat niet meer lukte gingen we maar twee weken later. Wat helemaal niet erg was. Een ding was wel jammer, hij draaide niet meer in het Engels! De liedjes waren dus ook allemaal in het Nederlands, maargoed, ondanks dat was hij nog steeds geweldig! De Lion King is gewoon zó mooi! En zielig. Ik heb wel even een traantje weggepinkt toen 'papa' dood ging. Het was een hele mooie ervaring om The Lion King in 3D te zien en zeker de moeite waard. 'T is toch een film waar bijna iedereen wel mee wordt opgevoed. Ik ben blij dat ik hem zo gezien heb!
Het was trouwens helemaal niet zo druk. Er waren een aantal ouders met kinderen, maar ook een paar die nog ouder waren dan ons en samen gingen. Zo zie je maar.. voor jong en oud!

Ik heb nog altijd spijt dat mijn moeder en ik nooit naar de Lion King de musical geweest. Als hij nog een keer komt (waarschijnlijk niet, maar ik hoop het wel!) Dan weet ik wel zeker dat ik ga!

Hier nog wat liedjes van de Lion King (wel in het Engels)

The Lion King- Can you feel the love tonight.



The Lion King - Circle of Life.



En nog een filmpje met bloopers en outtakes.



Hoewel ik eigenlijk nooit snap hoe je bloopers kunt hebben bij een tekenfilm!

xoxo

14 opmerkingen:

  1. ooh, lijkt mij ook echt een hele leuke film! :)
    ik heb hem al op dvd maar in 3d is hij waarschijnlijk ook echt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo wat gaaf. Het is echt al lang geleden dat ik die films heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi lijkt me een leuke film!
    ik hou stiekem nog van de schattige disney films ♥

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor je lieve reactie <3. Ik moest er bijna om huilen! Ik vond 't echt zo lief!
    En eigenlijk is het wel leuk dat we toch een soort vriendschappelijke band krijgen terwijl we elkaar helemaal niet kennen!

    Het klinkt echt heel leuk! Ik heb de lion king op dvd. En ik vond 't leuk om weer te zien maar niet spectaculair, maar als het 3D is is het denk toch anders. (:
    Het liedje Circle of life heb ik heel veel gezongen! toen ik in een koor zat :P. ( Ja dat heb ik 1 jaar gedaan ofseu toen ik 10-11 was xD )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je lieve reactie, ja ik hoop het zelf ook ! (:

    Is het een leuke film?

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat snap ik eigenlijk ook niet echt, want je moet die animaties maken dus waarom is het dan een blooper? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is echt een van mijn favoriete films van disney.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, lang geleden dat ik die film nog eens gezien heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een erg leuke film! De filmpjes zijn ook leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh ik heb die zo vaak gezien.... Ik hou van die film

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh, ik vond die films altijd geweldig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Huh? Wat grappig dat ze ook bloopers hebben XD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo