Translate my blog!

vrijdag 6 april 2012

Happy Easter!

564342_10150644765201404_514671403_9283566_983108920_n_large
Weheartit
Wat gaat de tijd toch snel he?! Zondag is het alweer eerste paasdag! Iedereen kan ook heerlijk genieten van een lang weekend! Zelf ben ik vandaag nog wel naar stage geweest, maar ik heb dan ook weekend tot en met dinsdag, dus ga ik woensdag pas naar school! Afgelopen donderdag hebben we al Pasen op mijn stage gevierd, ik mocht de paashaas spelen, en dat was heeel leuk om te doen! Haha (: 

376995_318719728153034_100000450296364_1142907_1671277374_n_large_large 
Weheartit

Ik wil jullie met deze post graag heel vrolijke, gezellige en leuke paasdagen toewensen (het lijkt tegenwoordig wel Kerstmis). En wie weet met sneeuw, haha joking!

xoxo

17 opmerkingen:

  1. Haha leuk geschreven weer!
    &De paashaas spelen,
    haha daar heb ik dus nog nooit over nagedacht,
    lijkt me wel supergrappig en leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha! ik houd ook echt van pasen, en wat gaaf om de paashaas te spelen (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! De tijd gaat inderdaad zó snel, wow! Fijne Paasdagen gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook alvast fijne paasdagen <3! En idd de tijd gaat snel =P. Maar de laatste dagen vind ik dat niet erg, want hoe sneller de dagen gaan, hoe sneller ik naar Italië ga <3! Dat gebeurd pas in de maand mei =P!.

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog!!!:) Hier word ik helemaal vrolijk van!!!!:D Ik ga je volgen:)


    www.myfantasticnails.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, jij ook nog een fijn pasen!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne pasen <3.
    Haha mocht je de paashaas spelen? xD echt geniaal :P!
    ik moet je trouwens nog steeds terug mailen, dat doe ik snel <3. en je hebt gelijk over de 2 blogs, maar ik zit ook te denken om te stoppen met MGA en te beginnen met miss-renate ( en dan een blog die over van alles en nog wat gaat, maar absoluut ook make-up, want dat is ook gewoon mijn ding :P maar ik mis het gewoon om ook over tekenen en creatieve dingen te schrijven ;[ )

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke plaatjes :)
    Fijne tweede paasdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hopelijk heb je fijne paasdagen gehad:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi al te laat maar alsnog. happy easter!x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo