Translate my blog!

dinsdag 24 april 2012

Toetsweek

Ik ben weer een beetje over mijn ziekte heen gekropen, en voel me iets beter, ik ben ook naar de dokter geweest en heb een antibiotica kuur voor mijn oor (had een middenoorontsteking bleek), doordat in je oor je evenwichtsorgaan zit kan dit de oorzaak zijn van de duizelingen, dus ik hoop dat het beter gaat! Zo niet, dan gaan ze verder onderzoeken hoop ik.

Tumblr_m2q0wqhvua1qjnn43o1_500_large
(weheartit)

Maargoed, ik heb deze week toetsweek, en raad eens? Ik heb géén toets. In elk geval geen belangrijke. Ik had vandaag wel een toets, maar alleen om te kijken of ik bijles nodig heb ja/nee. Verder hebben we gisteren een workshop gekregen van de 3e jaars, dat was erg leuk! Bij een onderdeel gingen we mediteren en yoga doen, en goh wat was dat lekker! Ik heb er echt enorm van genoten! Ik heb mezelf voorgenomen om iedere avond voor ik naar bed ga te mediteren, ik heb een muziekje op m'n telefoon gezet,  en die luister ik dan tijdens het mediteren. Gisteren heb ik dit uitgeprobeerd, en ik viel daarna meteen in slaap! Het werkt zo rustgevend, al je gedachten uit je hoofd laten drijven en nergens over nadenken. Echt een aanrader! Zeker voor de mensen die de examens in gaan, gewoon even weg met de stress en alles. Zoek een muziekje, en ga mediteren op je bed, op een kussen op de grond, op de bank, wat je wilt!
Tumblr_lz5g75tnf31rp4ueuo1_500_large
(weheartit)

Morgen hebben we sportdag tot een uur of 4 denk ik, en donderdag en vrijdag nog stage, en dan is de week voorbij, vakantie! YES, eindelijk! (: Haha.

Doe jij aan meditatie? Of yoga?  En heb je al plannen voor de meivakantie? Of moet je nog een wachten?

xoxo

13 opmerkingen:

  1. meditatie kan idd soms heel fijn zijn !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meditatie, lijkt me erg fijn.
    yoga ook wel ..
    ik ga lekker veel shoppen in de meivakantie haha!
    xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, middenoorontsteking had ik ook vorig jaar, echt vervelend. Hoop dat het snel beter gaat!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vervelend van je oor! :(
    maar wel lekker dat je geen toetsen hebt!
    ik denk eraan om aan yoga te doen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh vet vervelend van je oor! hoop dat snel beter gaat:)

    Wel lekker zeg zo weekje!

    Ik moet heel de mei vakantie werken en leren, aangezien ik wat achterloop doordat ik zelf al 5 weken niet fit ben :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe geen yoga oid maar ik dans hiphop,dat werkt voor mij ook ontspannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vervelend van je oor. Yoga lijkt me goed en ontspannen xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat vervelend allemaal! ik hoop dat de meditatie helpt! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb er wel eens aan gedacht om te mediteren,
    maar nu ga ik het zeker eens proberen!
    (welk muziekje gebruik jij dan?)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend:( Hoop dat het snel beter gaat!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend! Ik hoop dat je yoga helpt. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow supergaaf dat jullie dat mochten doen,
    dat lijkt me zo leuk,
    ik zit er nog steeds over na te denken om me ergens voor yoga in te schrijven,
    hoor er veel positieve verhalen over!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo