Translate my blog!

zondag 2 januari 2011

2011

Nadat we op de avond van 31 december op 1 januari het nieuwe jaar hard hebben ingeluid met vuurwerk en champagne, komen alle berichten over goede voornemens etc. En ja, ik doe er ook aan mee. Lees maar;




* Beugelloosheid
- jaja, hij mag er dan eindelijk uit!
* Examen doen
- slagen of zakken
* Parijsreis
* Afscheid nemen
* 16 worden
* Nieuwe start op nieuwe school
* Nieuwe vrienden
* En natuurlijk, hopelijk ook; veel bloggen!

En natuurlijk alles wat er nog tussendoor en bij komt!
Verder doe ik niet aan voornemens, omdat ik ze toch niet na kom. Maar toch heb ik stiekem 1 voornemen; met succes mijn examen halen! En ik denk dat er dan eindelijk een voornemen uit gaat komen! Haha.

Ik wens jullie nogmaals een geweldig nieuwjaar! Maak er wat moois van!
xoxo

8 opmerkingen:

  1. Heel heel heel veel succes met je examens maar dat gaat vast goed komen!:)

    en beugelloos, is reden tot feestje toch?:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja haha, eindelijk mag je beugel eruit haha:P VOLGENDE WEEK:d:d:d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke achtergrond trouwens, die is nieuw toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha ik was het dus uiteindelijk inderdaad vergeten, haha echt te erg XD
    Maar oehw nais dat je beugel eruit mag zeg! En ook dat je naar Parijs gaat! Supertof!
    &Sowieso slagen natuurlijk! Zakken is geen eens een optie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh, ik hoop dat mijn beugel er ook gauw uit mag.. heb hem al meer dan 2 jaar :(

    leuke blog heb je!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo