Translate my blog!

woensdag 19 januari 2011

School.

't Is maar dat we het nodig hebben voor later. Maar wat is het soms toch saai! So'tje hier, proefwerkje daar, en ja, wat doe je als je klaar bent? Tja, je zou (huis)werk voor dat vak kunnen maken, maarja waarom zou je? Als je ook je tijd kunt besteden aan het schrijven van een blog bericht zoals ik nu doe. Zomaar opeens, een bom van inspiratie. Maar wanneer ik het op wil schrijven ziet het er heel anders uit, maar toch denk ik; laat ik het vanmiddag toch maar publiceren, want waarvoor anders al die tijd? Ik moet toegeven..... school is soms best leuk, met een dikke streep onder soms. Bijvoorbeeld na je toets, kijken hoe andere bezig zijn met de laatste vragen, of verveeld uit het raam staren. De pauzes zijn ook altijd leuk. Daar heb je tenminste geen verplichtingen. En niet te vergeten; de lessen waarin je wél bijna de hele tijd door mag praten en niemand zich stoort omdat we dat allemaal doen zoals... Zorg en Welzijn bijvoorbeeld.

School... Ach 't is maar omdat het moet.

xoxo

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig is het gezag van de leerkrachten bij ons de laatste tijd nogal heel laag, waardoor we veel kunnnen praten en lachen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe doe je die dingen onder je titel van je blog:o, ik wil dat ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig hoef je niet voor altijd naar school;) mar snap je punt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik leef met je mee (helaas),
    maar gelukkig examenjaartje dus hierna zijn we er (hopelijk) vanaf! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal mee eens; 't is maar dat het moet... !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het helemaal met je eens! Als ik weer eens een hele zondag heb zitten leren heb ik echt zoiets van: waar doé ik het voor! Hoeveel jaar moet je nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja vast wel joh!
    Dan moet ik wel eventjes goed weten wat ik wil gaan doen, maar ik ben de middelbare school nu na 6 jaar wel helemaal zat haha!
    &Heb je een nieuwe achtergrond? Hij is iedergeval erg leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk stukje, helemaal met je eens!:)
    Je hebt een nieuwe achtergrond!mooi!:)
    Bedankt voor je lieve reacties:) Ik vind het altijd zó leuk dat je altijd een reactie plaatst:)thx:)
    liefs,
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff ja indd. 6 jaar al hallelujah!
    Hm ja ik weet nog niet precies wat ik wilde doen omdat ik zat te twijfelen tussen HBO en universiteit... Maar ik denk dat ik toch voor uni ga, en dan moet ik ook nog eens kiezen welke richting! Het zijn er zoooooo veel :|
    Gelukkig heb ik wel al een paar scholen bekeken, dus nu hoef ik alleen nog de opleiding te kiezen ^^
    Dus eigenlijk heb ik precies het omgekeerde van jou XD Alleen lijkt me dat van jou wat fijner...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo