Translate my blog!

maandag 31 januari 2011

Hurraay!



Hoeraaa, heel erg bedankt Carina! Mijn allereerste blogaward sinds mijn blog bestaat! Nu moet ik me natuurlijk ook aan de regeltjes gaan houden. En een van die regels is 7 dingen vertellen die nog (bijna) niemand van je weet. (oke, de meeste van mijn vriendinnen weten het misschien wél al.. maar jullie niet! Haha)
Dus laat ik daar maar mee beginnen:

1. Ik ben onwijs verslaafd aan labello's! Ookal heb ik het al opgesmeerd, ik smeer er altijd nog een laag overheen! Helaas raak ik ze altijd kwijt (?)

2. Ik zeg bijna altijd dat ik niet heb geleerd, maar stiekem heb ik dan toch heel hard zitten leren! :$

3. Ik heb altijd een idee in me hoofd, zoals bijvoorbeeld elke week mijn kamer opruimen, maar na 2 keer mijn kamer te hebben opgeruimd, ben ik het alweer zat en stop ik ermee.

4. Ik kijk altijd op mijn mobiel, ik druk hem elke keer aan om te kijken of ik een sms heb, ookal weet ik dat, dat niet zo is, omdat ik het 1 min. geleden ook al had gedaan. Als ik dan uiteindelijk wel een sms heb, duurt het even tot ik hem lees en antwoord (ligt eraan waar het om gaat, haha)

5. Ik hou stiekem, echt heel stiekem nog steeds wel een beetje van programma's als Spangas (Z@pp) , Victorious (Nickelodeon), Icarly (Nickelodeon) of grappige/leuke animatiefilmpjes/- programma's.

6. Ik heb een grote liefde voor mijn (/onze) hond, hij is mijn beste vriend, en ik praat altijd met hem, ookal praat hij toch niet terug. (hij is nu 11 jaar, heeft dus niet al te lang meer denken we... :( )

7. Ik heb nog één knuffeltje in mijn bed liggen, maar die heeft een bijzondere betekenis voor mij, dus die blijft daar volopig nog wel eventjes!

Ik hoop dat jullie vinden dat ik het goed heb uitgevoerd!

Dan moet ik ook nog 15 (!) andere bloggers 'nomineren' en dat aan hun vertellen, nou ik kan één ding vertellen; 15 gaat me echt niet lukken! (omdat ik in dit geval de blog's doe die in mijn favorieten staan en ik ook echt elke dag bekijk.) Maar dit zijn de mensen die ik 'nomineer':

1. Alisa Illustration
2. She listened to her heart above all the other voices.3. Aquilance
4. HiveHoney
5. Dailynoted
6. PeanutbutterandFairytales
7. Fashionfinding
8. Vogesuit
9. Lisanne95

Nou dat waren ze! Sorry als jullie hem al eens ontvangen hebben!

Ik hoop dat jullie de regeltjes een beetje zien?
- bedank degene van wie je hem hebt ontvangen
- deel 7 dingen die nog (bijna) niemand over je weet
- geef 15 andere bloggers ook deze award.
- neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award.


xoxo

11 opmerkingen:

  1. Ooh bedankt voor de award! Al die dinge die je hebt opgeschreven zijn echt zo herkenbaar bij mezelf :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je hem geplaatst heb =D en leuke weetjes!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief en natuurlijk bedankt voor je award!

    Liefs, Nikita (www.dailynoted.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij maakte het niet uit!
    Ik dacht dat het een meisje ging worden, had zo'n gevoel, maar ben even blij met een zoontje :D
    Thx btw!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg bedankt, ik vind het echt superlief!!
    Dankjewel ook voor je lieve reacties,:)
    Ik heb op mijn blog jou de award ook teruggegeven:)
    liefs,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen zeg! En gefeliciteerd!
    Leuke blog ook!

    http://rimonabahere.blogspot.com ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey nice blog! :)
    I've just started a new blog (it's about beauty) and it would be reeeeeally nice to get some followers :) then i'll have reason to keep it ;)
    so.. i'm asking that would you like to follow me? It's here: http://www.pourlabeaute-amanda.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik zie net dat ik en de andere bloggers van fashionfinding bij staan!
    Ik kijk wel even of ik dat moet doen of iemand anders ofzo?

    xxx Kim!
    http://www.vintagemoustachegos365.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg bedankt!
    &Ik heb het op m'n blog gezet hoor (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo