Translate my blog!

dinsdag 11 januari 2011

Yes!

Haha yes! Zoals mijn titel heet. Eindelijk hoor ik ook bij; de mensen zónder beugel! Eerst kon ik nog meepraten hoe (vreselijk) een beugel (soms) was, nu kan ik meepraten hoe het is zónder beugel! Vandaag was het zo ver, om 10.10u mochten mijn slotjes er dan eindelijk uit! Ik wilde eerst een timer op een blogbericht zetten, maar toen dacht ik; ik kan er wel lekker in gaan schrijven dat ik het zo geweldig vind, en dat het allemaal te gek is! Maar misschien denk ik daar wel heel anders over als ze er echt uit zijn. Nou ik kan jullie wel met een bigsmile vertellen dat het echt te gek is! Wauw! zo anders, maar zo gaaf! Ik schrok eerst een beetje toen ik in de spiegel mocht kijken, het is natuurlijk een heel ander gezicht mét slotjes dan zonder slotjes, haha niet dat mijn gezicht er helemaal raar uitziet, maar ik was het zó gewend! Ik had bij mijn ondertanden ongeveer 2,5 - 3 jaar slotjes en bij mijn boventanden 1,5 - 2 jaar. En daarvoor ook nog een blok. Dat had natuurlijk allemaal redes, zo had ik één centimeter overbeet! Nou daar zie je nu nauwelijks (niks) meer wat van, en ik heb 2 slechte kiezen laten trekken onder en die zijn naar voren toe getrokken, daar zie je nu ook niks meer van! Ik heb ook een afdruk van mijn tanden meegekregen en mijn slotjes. Over 3 maanden moet ik terug voor controle en ik dacht dat ik dan de afdruk meekrijg van toen ik nog helemaal geen beugel had gehad! Dat is natuurlijk wel leuk om te vergelijken!
Ik ben echt zo super blij! Maar dat zullen jullie wel snappen denk? Haha!

xoxo

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik kan niet wachten totdat die van mij er uit is..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuk dat hij er uit is ben blij voor je! ik heb gelukkig noog nooit 1 gehad (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ^Nee dat weet ik nog niet... maar ik heb hem nu anderhalf jaar. Ze zeggen dat het 2 jaar zou duren, dus waarschijnlijk nog maar een half jaartje!(:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, dankjewel! Ik jou achtergrond! Ik heb een van jurkje met ongeveer dat motiefje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh, wat leuk voor je! :)
    ik heb de mijne nu al bijna 2 jaar en 3 maanden en ik ben hem zoooo beu :(
    maar mijn tandarts zegt 'dat het einde in zicht is' yippie! :D
    leuke post! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey wat super!! gaaf zeg, ik snap je titel helemaal Yes:)
    Hé bedankt voor je lieve reacties, ja idd. altijd aan het einde van de periode met school druk druk:p
    Gaat goed met de nieuwe blog, wel druk veel regelen, maar ik heb er vertrouwen in en heb al 6 meiden:)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the blog.
    Very good ♥

    what do you think about Following each other?

    Van kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat was ik ook toen mijn beugel er net uit was. Gefelciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet nog dat die van mij eruit ging na 2 jaar, ik was ZO blij
    En je tanden lijken dan echt wit! (vond ik toen)
    dus gefeliciteerd haha
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo