Translate my blog!

donderdag 6 januari 2011

Tijd.

De tijd gaat soms zo ongelofelijk snel. Mijn gedachten houden het niet meer bij. Soms wil ik, dat de tijd eens even stil staat. Dat iedereen rustig is en niemand hoeft te haasten. Dat je na kunt denken zonder dat er meteen heel veel andere dingen bijkomen. Alles op een rijtje zetten. Gewoon voor één dag?
En soms heb ik weer van die dagen dat ik me erger aan de tijd. Dan gaat het zo langzaam dat ik wil dat hij vooruit gaat, vooral als ik op leuke dingen wacht, zoals aanstaande dinsdag en 10 februari. Het is ook nooit goed... Maar de tijd blijft tijd.
Heb jij daar ook wel eens last van?

xoxo

7 opmerkingen:

  1. Ik weet precies wat je bedoelt!
    Mijn gedachten gaan maar door en door, ik heb 2 dagboeken, een blog, twitter en ik maak de hele tijd door lijstjes maar mijn hoofd zit nog altijd vol met gedachten...

    En als er dan iets leuks gepland is, kan de tijd niet snel genoeg gaan :)
    Goeie post! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, echt ik snap helemaal wat je bedoelt..ik heb idd. soms zoveel gedachten dat ik het allemaal even moet opschrijven of uitteken, net of je hoofd te vol zit:)
    heb je leuke kerstvakantie gehad?
    Ik ben ook niet naar buiten geweest , maar ik heb de vuurwerk foto's door het raam gemaakt:) veel te eng om naar buiten te gaan, ben al bang voor sterretjes:P
    liefs,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja best wel vaak eigenlijk.
    het gaat echt snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ja ik ben ook benieuwd of ik het volhoud:p ja het is vreemd weer, eerst mistig, dan harde regen, hagel...
    dankje voor je lieve reacties:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ja inderdaad!
    Het zou zo fijn zijn als je gewoon een keer een dag echt 'rust' zou hebben ofzo,
    net als met vakanties, ik heb eigenlijk echt een vakantie nodig en daarna nog een tijd voor alleen huiswerk en dán pas school XD
    Anders is m'n vakantie helemaal geen echte vakantie :( haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah bedankt voor je tip, en de lieve reactie!
    misschien doe ik het de volgende x
    wel weer, en dan doe ik het in delen.

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo