Translate my blog!

donderdag 21 april 2011

Eindstunt

Zoals de meeste weten zit ik in het laatste jaar, een daar hoort natuurlijk een eindstunt bij! Alleen bij ons op school, gaat het meestal net iets anders dan op andere scholen. De leerlingen van de 4e klassen weten namelijk niet wat we gaan doen, behalve degene die in de commissie zitten. Jeuj wat leuk *not*. Nu zat ik natuurlijk niet in de commissie, omdat ik dat niet wilde (al die extra tijd na school, hehe).
En ja, vandaag was dus dé grote dag! We moesten om 12.15 aanwezig zijn in een jongerencentrum bij ons in de buurt. Daar kregen we dus een dans/comedy optreden te zien van een uur, dat was opzich wel grappig. Meteen daarna moesten we door naar school, daar gingen we nog even gezellig met een grote groep door de school heen fietsen, waarbij de 1e en 2e jaars bijna door ons werden aangereden. Ik moet zeggen, de school fietste heerlijk! Haha. Daarna moesten we naar een lokaal, daar kreeg iedere klas een paar leraren, en het was de bedoeling om die aan te kleden met allerlei verkleed spullen etc. Schminken hoorde daar natuurlijk ook bij! Nadat alle leraren waren aangekleed en opgemaakt gingen we naar buiten toe, want daar moesten ze natuurlijk de kleding showen! Later gingen we een hindernis ding doen, op zo'n (groot) opblaaskussen hindernis gebeuren. Je kon ook strijden tegen een leraar.
Het was ontzettend heet! En op een gegeven moment werd het een beetje saai, maar ik vond het heel gezellig met mijn vriendinnen! En natuurlijk ook met (sommige) leraren!
Zo, ook weer gehad. nu nog één weekje school en dan blokken voor de examens, na de vakantie eindelijk het grote examen en dan vrij! Parijs reis! en de spannende uitslag + een week later diploma uitreiking wanneer ik ook 16 wordt!
Helaas was het geen stunt waar de 1e, 2e en 3e jaars bij betrokken waren en die we mochten nat gooien etc. (oké wel een beetje door dat fietsen natuurlijk maarja) want dat is wat ik een eindstunt noem! Maar helaas.

Morgen heerlijk vrij i.v.m. goede vrijdag, maar mijn waarschijnlijk nieuwe werk heeft gevraagd of ik kan werken van 10.00 - 17.00 dat heb ik maar gedaan, want ik verdien lekker veel. Zaterdag ook weer werken van 10.00 - 17.00 en dan zondag en maandag lekker vrij! Heerlijk!

xoxo

2 opmerkingen:

  1. haha met onze examen stunt stond heel de aula vol met bekertjes water xD was best geniaal, en kon ook niemand zomaar les hebben.. verder watergevecht enzo,

    & werkse! Ik moet heel het paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha die examenstunt klinkt heel leuk en gezellig! Wel raar voor mij dat jij als 15-jarige al examen doet, ik doe dat als ik 17/18 ben haha, jaloers zeg! Maar heel veel succes met leren etc :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo