Translate my blog!

woensdag 27 april 2011

Laatste weken

Zoals jullie weten beginnen de examens na de vakantie, maar in de week vóór de vakantie doen we echt niks anders dan film kijken, nog een paar laatste dingen doornemen en bij zorg en welzijn oefenen voor de praktijk examens. Helaas helaas, moet ik de week na de meivakantie ook nog een week naar school toe, met een aangepast rooster. Joepie! *not* kom op, we kijken nu al bijna elke les naar een of andere film, waarvan je de verhaallijn kwijtraakt omdat je 4 verschillende kijkt, en wat moeten we dan in die verdomde week doen? Ik meld me wel ziek, kom op ik leer thuis wel voor mijn examens, waarom moet ik dan naar school? Ik moet me toch goed kunnen voorbereiden? En als ik iets niet snap wandel ik wel even binnen.
Mijn allereerste examen is namelijk pas op 16 mei.

Pff. school, daar word je soms zó moe van.

xoxo

10 opmerkingen:

  1. Heeeeeel moe!
    Succes ermee..

    sunnnyshine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo stom :s Succes met je examens!
    En ik ben tegenwoordig ook zooo moe van school -___- x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met je exames meid!
    De eifeltoren kun je - als je op een goede plek staat - zoals je ziet prachtig op de foto te krijgen. Vanaf elke plek lukt het wel, alleen er vlak onder heb ik niet de mooiste foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met je examens!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good luck girl!

    XO Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pff, ik snap wat je bedoelt, lijkt me superirritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je examens meis,
    ik heb nu vakantie, nouja 'vakantie', ik moet leren, ook voor mijn examens :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PAS OP 16 mei?!
    Wejow haha ik ben echt al superzenuwachtig joh!
    Ik hoorde trouwens dat (bij ons in ieder geval) de praktijkexamens bij het vmbo al begonnen zijn? :O
    Deze vakantie wordt voornamelijk bikkelen en blokken helaas, maar ja daarna zijn we er hopelijk voorgoed vanaf (naja van de middelbare school dan XD)!
    Succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel succes! komt vast allemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat vervelend zeg!
    Ik zou ook gewoon ziekmelden en dan gewoon leren!
    Waarom geven ze je niet gewoon vrij als je toch alleen maar films kijkt pff, echt dom hoor!
    Anyway, leuke blog en ik ga je volgen!

    Liefs ♥

    afro-dita.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo