Translate my blog!

woensdag 6 april 2011

Intakegesprek


(goh, lekker zakelijk plaatje)

Twee weken geleden kreeg ik een brief van mijn nieuwe school, op dinsdag 5 april zou ik om 15:00u. een intake gesprek hebben op de school van mijn keuze. Juist, dat was gisteren.
Gisteren tussen 14.47u. zat ik op de fiets, en kwam daar aan rond 14.51u. mijn haar zat helemaal door de war, door die enorme (tegen)wind. Natuurlijk was ik veelste vroeg, zoals bijna altijd. Want ik háát het om te laat te komen (en ik háát het ook als iemand anders te laat is). Maargoed, ik ging de school binnen, daar kwam een meneer naar mij toe, die vroeg of ik voor de intake was, hij nam me mee naar het nieuwere gebouwtje, omdat ik daar mijn gesprek zou hebben. Hij herkende mij nog van de open avond, en uiteraard had ik dat al opgemerkt, aangezien ik altijd weet wie ik wanneer heb gezien, oke niet altijd precies. Na een paar minuutjes te hebben gewacht kon ik naar binnen, en sprak ik met een hele aardige mevrouw. Van haar zou ik waarschijnlijk ook les gaan krijgen - maar dat weet ik niet zeker-. Als eerst gingen we mijn niveau van de toets die ik eerder had gedaan bespreken. 2F is een redelijk niveau voor het MBO. Voor rekenen en lezen had ik 1F, oke voor rekenen had ik het verwacht, want dat is niet wat je noemt mijn beste vak, maar van lezen; nee, had ik niet verwacht. Maar gelukkig was het niet erg en kon ik mezelf omhoog werken vertelde ze me, en als het even moet met ondersteuning. Gelukkig was mijn spellingstoets wel goed; 3F. Daar was ik erg blij mee! Al zit ik helemaal niet in over de 1F want, volgens haar zou ik het makkelijk gaan redden (aangezien mijn cijfers van nu).Verder hebben we gesproken over de verschillende dingen en vond ze dat ik de eigenschappen van het beroep erg goed wist. Het was dus een positief en heel goed gesprek, en binnen ruim een kwartier stond ik weer buiten; ik was aangenomen en blij dat ik ben! Yes, het staat vast, ik ben ingeschreven op het mbo!
Nu alleen mijn examens nog (maar daar ben ik niet bang voor)

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Proficiat :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd:) komt vast helemaal goed;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Gefeliciteerd en succes nog met je examens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow supergoed!
    Gefeliciteerdddd! :D
    Lijkt me echt superspannend zo'n gesprek,
    gaaf ook van je goede cijfers!
    Ah misschien was die 1F door de zenuwen ofzo,
    iedergeval gefeliciteerd!

    Nu inderdaad eventjes bikkelen voor de examens,
    wowie haha ik ben juist echt superzenuwachtig...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo