Translate my blog!

dinsdag 12 april 2011

Pff.

Wow, het is alweer bijna een week geleden dat ik een bericht heb gepost!
Reden? Nee heb ik eigenlijk niet, ik heb het niet super druk zoals eerder, ik heb genoeg tijd om te schrijven, maar inspiratie.. dat ontbreekt. Ik heb geen idee waar ik over moet schrijven. Ik kan wel weer beginnen over school, maar dat weten jullie nu wel al, ik kan ook beginnen over vriendschap, maar ook daar heb ik al een paar keer over geschreven.
Ik ga vanaf nu opletten op dingen die in het dagelijks leven gebeuren, waar ik over kan schrijven.
En ik begin NU. Het is nu niet zo dat ik iedere dag iets ga posten, want dat red ik echt niet!
En de volgende post kan best over een paar dagen pas zijn..
Bedankt voor het begrip

xoxo

8 opmerkingen:

  1. Succes! :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. good luck with that^^

    Over de meest onbenullige dingen kan je ook schrijven;) Komt wel goed!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej:)
    Bedankt voor je lieve support en reacties:)
    Ik ken het gebrek aan tijd...:(
    Ik vroeg me af of je een berichtje krijgt(mail) als ik reageer op je reactie op mijn blog?
    liefs.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt enorm leuk dat je zo vaak op onze blog reageert! Echt heel erg lief, het werkt echt enorm motiverend! (:

    Liefs,
    Aviva (en de rest van Daily Noted)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken het!
    Ben benieuwd naar je volgende posts :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah herkenbaar!
    Naja bij mij is het ook gewoon tijdgebrek o.O"
    Soms denk ik 'ik post wel snel iets', maar dan denk ik weer, waarom zou ik dat doen? Dan post ik alleen om iets te posten, terwijl ik het zelf niet eens leuk vind :O

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo