Translate my blog!

donderdag 2 juni 2011

Blij!

Oke, ik ben blij. Gewoon omdat ik blij ben ^^ haha, hele vage reden, maarja ik ben gewoon blij en ik weet niet hoe het komt, mischien omdat ik over 6 dagen naar Parijs vertrek, en ik vrijdag, zaterdag én zondag (dubbelbetaald) ga werken en ik dus meer geld kan uitgeven in Parijs! Ik moet namelijk een cadeautje kopen voor mijn Zus, ze is jarig als ik in Parijs ben, en we vieren het de dag nadat ik terug kom. Maargoed, ik ga de rest van de vakantie ook (veel) werken, dus geld krijg ik sws wel binnen dan :D Maar het is toch een goed gevoel! -nu ben ik helemaal niet blut ofzo hoor, maar k heb altijd een limiet voor mezelf (a) -
Daarnaast ben ik 29 juni jarig, en ik krijg dus een netbook van mijn ouders! Ook handig voor school, omdat ik waarschijnlijk iedere dag een laptop mee naar school moet slepen, en dan is zo'n grote zware helemaal niks! En ik heb me ouders, of eigenlijk alleen mijn vader, omdat mijn moeder gaat schoonmaken, zover gekregen om naar de MediaMarkt te gaan! Daar gaan we dus vanmiddag heen zodat ik een beetje kan oriënteren. Snap jij het? Waarom sommige winkels open zijn op Hemelvaart? Ik niet! Maar ik vind het niet erg! Haha.
Ik heb al wel een laptop gezien, maar ik denk dat hij in praktijk helemaal niet zo handig is. Het is een Packard Bell butterfly touch, het is een normale laptop maar het beeld kun je 180 graden draaien en dan plat leggen, en dan heb je dus een soort Ipad. Maar ik vind een normaal toetsenbord etc. toch wel beter dus dat wordt hem denk niet. Ik ben ook wel fan van de Eee pc's.
Maar ik ga gewoon eventjes kijken, en rond mijn verjaardag zal ik mijn nieuwe laptop laten zien! ^^
Over 1 week en 6 dagen krijg ik de uitslag van mijn examens! Exciting!

xoxo

pps. k weet niet zeker of ik nog een bericht kan plaatsen richting woensdag as. omdat ik nog ontzettend veel moet doen voor Parijs en heel veel dingen nog moet kopen! Maar ik zal mijn best doen!

12 opmerkingen:

  1. Mijn blog heet nu: www.annelovees.blogspot.com/, kom je ook snel een kijkje nemen naar de nieuwe layout?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook helemaal blij worden van het idee van een nieuwe laptop en Parijs, ik weet nog hoe ik me voelde 2 weken voor ik naar Parijs ging ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaauw!
    parijs is geweldig! ik was er in de zomervakantie!
    ilove your layout trouwens ;p supermooi
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Parijs is zo leuk! Ben er dit jaar met Valentijnsdag geweest. Hve fun!

    xo,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe spannend! Paris! Al het beste op uw reis. Good luck op een laptop. Misschien heb je een goede deal ergens te vinden.

    Lieve blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, veel plezier in Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou ik ook blij van worden om naar Parijs te gaan. Leuke post en alvast veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Suuuper leuk :D
    k wil ook nog echt een keer naar Parijs!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha oehw nais,
    ik ben een dag na jou jarig XD
    Maar nu ik dat zo schrijf, geloof ik dat ik dat al wist van vorig jaar ofzo :O!
    Lekker ook van je werk zeg, dubbelbetaald is inderdaad wel mooi meegenomen!
    Ik werk nu bij thuiszorg,
    maar ik wil me ook aanmelden als uitzendkracht, maar dan voor festivals en feesten,
    dat lijkt me gewoon supergaaf om mee te mogen maken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Heel veel plezier à Paris :P

    xx
    Volg je me?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb je blog even bekeken en ik vind het echt heel erg leuk ! ik ga je volgen.

    veel plezier in Parijs ! ik ben jaloeers !

    zou je ook eens op mijn blog willen kijken ?

    liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Parijs is echt een super mooie stad, mijn zus is er één week geleden ook heen geweest en die vond het super mooi en leuk!

    Volg je me? Of neem je eens een kijkje op mijn blog?

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo