Translate my blog!

zondag 31 juli 2011

Vakantieee

Hngmattaaa_158386179_large

Foto; We heart it

We zijn alweer een week verder na mijn laatste post.. Shame on me! De afgelopen weken heb ik hard gewerkt, en dat is straks ook hopelijk te zien aan mijn saldo van mijn pinpas.. Maar nu heb ik dan eindelijk ook een beetje vankantie, ik heb nu twee weken vrij, want ik hoef pas de tweede week alleen op zondag te werken, en daarna worden het alleen maar af en toe een dagje.. Ook wel lekker denk!

6 September moet ik weer naar school toe (eerst maandag 5, maar mijn school heeft waarschijnlijk besloten dat het pas op dinsdag 6 september hoeft! haha)
Ik begin de eerste dag met het kennismaken met mijn klas, en mijn slb'er (studieloopbaanbegeleider) en we krijgen een ict-cursus, yaaay *not* maar wie weet, misschien is het wel leuk! En moeten we allerlei formulieren inleveren.
Daarna begint de 3-daagse introductie. We gaan op school en op buiten locaties leuke dingen doen, om elkaar nog beter te leren kennen! De eerste dag duurt niet zo lang, maar de tweede dag duurt tot 23.00 en de laatste tot 00.00/24.00! Ik ben zooo blij dat ik een paar minuten fietsen woon van mijn school, hihi!

Ik ga nu dus ook eindelijk een beetje van mijn vakantie genieten, dus dat wordt shoppen en leuke dagjes uit! Maar ergens heb ik ook alweer zin om naar school te gaan.. Eigenlijk best raar misschien, maar ik krijg een nieuwe klas. nieuwe leraren, nieuwe school, ik ben wel heel benieuwd! Vooral naar mijn klas!
Geniet van de rustige, saaie zondag (aangezien het zonnetje niet schijnt)

xoxo

17 opmerkingen:

  1. Lijkt allemaal zeer 'exciting' :)
    Leuk dat je vakantie hebt, geniet ervan!
    Ze hebben goed weer beloofd voor de komende dagen dus let's keep out fingers crossed...
    Dankje voor je reactie :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn die weekjes vrij! Geniet er van :-)!
    Dank je voor je reactie!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meid na dat harde werken heb je wel een vakantie verdiend dan ! :D geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt leuk!

    Enneh, niet te veel werken he, geniet van je vakantie meid! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks so much for your lovely comment :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maak wat leuks van je vakantie, het is nu nog lekker weer.

    xoxo Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt leuk, die 3 daagse introductie :)
    Doet me denken aan brugklaskamp, haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet nog maar van je vakantie,
    voor je het weet zijn de leuke intro dagen voorbij en zit je weer met je neus tussen de boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Damn jij begint een week later met school, jaloers :o
    Wat doe je eigenlijk voor werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van je vakantie he meis,
    ik hoef ook pas 6 september naar school! <'33


    Xoxo Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmm, beide wel denk ik. Ik had sowieso niet het idee dat er nog iets kon gaan gebeuren, maar je weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet 22 augustus al weer naar school ;)
    Ben ook wel benieuwd naar n nieuwe klas!
    Veel plezier nog in de vakantie!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je voor je reactie! Het was inderdaad wel veel werk ja, haha! Maar het is gewoon handig om dat soort kaartjes te hebben, en om ze met de hand te maken vind ik leuk om te doen. We gaan inderdaad binnenkort kijken of we ze ergens op een toonbank neer mogen leggen :-)!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een superleuke blog heb je ! <3
    die achtergrond is echt zów cute.
    ik ga je volgen !
    x, mare.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedzo meid, haha.
    Over een maand weer naar school ongeveer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi, ja ik ben er ook echt superblij mee, alleen het nadeel is dat je hierop geen foto's kunt uploaden voor me blog.
    Ik moet 5september naar school!, zelfde regioo.?, Flevoland?

    Xxx http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo