Translate my blog!

dinsdag 27 september 2011

Blogaward!

Tumblr_liugj2df1z1qgvuvuo1_400_large

Jazeker! Ik heb weer een blogaward in ontvangst mogen nemen! En deze keer van Chloe van de blog 'Sweetbeauty' Ontzettend bedankt hiervoor!

De regeltjes:
- bedank en link degene die jou heeft genomineerd.
- Schrijf 7 random dingen over jezelf.
- Verspreid de liefde naar 15 andere bloggers.

7 random dingen over mijzelf.

- Ik ben dit jaar begonnen met de opleiding Pedagogisch Medewerker niveau 3 (nog niet bekent natuurlijk, hihi :P)
- Ik hou heeel erg van foto's maken! En dan ook echt van alles! Mijn vriendinnen werden tijdens Parijs of andere uitjes gek! Ik maakte van alles foto's!
- Ik ben altijd een verlegen meisje geweest, en ben sinds 2 -3 jaar bezig met daar van af te komen, en ik moet zeggen, het lukt aardig! Met behulp van achter de kassa staan, en gewoon mezelf zijn, kom ik aardig ver (zoals begin dit schooljaar!)
- Ik heb een heeele lieve hond van bijna 12 jaar oud! Hij is echt een schat! Heerlijk om dingen tegen hem te vertellen!
- Ik vind het ontzettend leuk om te bloggen en jullie reacties te krijgen! (helaas heb ik de laatste tijd heeel weinig tijd :().
- Ik heb een hele rare gewoonte; als ik tijdens het kauwen aan de ene kant 3 keer kauw, moet ik dat aan de andere kant ook doen! Anders voelt het niet goed. Net zoals op mijn ene wang een koud washandje, moet dat bij mijn andere wang ook. Anders is het niet in evenwicht. Komt dat iemand bekent voor?? Misschien?? Hihi.
- Ik ben altijd heel geordend, en wil altijd alles bij elkaar en goed geregeld hebben (a)

Geef 15 andere bloggers de award.
Ik vind het altijd heel moeilijk om andere te kiezen! Aangezien vele hem al hebben gehad, en ik hem iedereen gun! Dus als jij mij volgt (of niet!) mag je hem gewoon overnemen! En maak er wat leuks van!

xoxo

22 opmerkingen:

  1. @Lonneke
    Idd! Echt leuk om te lezen jah(:

    xoxo Melissa
    P.S. Wil je mij nog terugvolgen ?

    Uniiquefashiion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te lezen & graag gedaan! (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Hoe heet je hond eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat en ik hou enorm van je achtergrond.

    groetjes van
    http://dailylovebeauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke blog!
    zullen we elkaar volgen?
    www.thefashion-factory.blogspot.com
    x rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje voor je reactie <3.
    En ja idd heb je ook gelijk in, want je hoort er eigenlijk niet meer bij als je niet arrogant of assiociaal bent ;p.
    Leuk om te lezen! Ik herken het min of meer van dat je persee iets moet doen. Het is trouwens gwn dwanghandelingen / dwangneurose. Zolang het bij kleine dingen blijft is het menselijk als het je leven gaat overheersen moet je er wel wat aan doen hoor! Want bij mij is het meer op een andere manier, dat ik echt gek word als ik iets niet aanraak. Ik heb ook heel raar dat ik gek word als me ouders tv aan staat. Al zie ik geen licht, al hoor ik geen geluid. Ik moet en zal die tv uit zetten XD. ( En zo heb ik genoeg vn dat soort dingetjes ) Dus ik herken het wel. (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen~!
    je hebt echt een leuk blog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tag zeg! Grappig dat je overal foto's van wilt maken, dit heb ik ook wel een beetje :P

    Misschien ken je me nog, maar ik had eerder mijn blog op weblog. Maar omdat weblog ging migreren naar wordpress was / is mijn blog heel lang niet bereikbaar. Nu nog steeds niet en daarom heb ik mijn nieuwe blog aangemaakt op blogspot. Ik volg je dus nog steeds, maar dan via een andere blog! http://www.iheartbeautyfashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen! Blog-awards zijn eigenlijk gewoon altijd leuk, haha :-)! Gefeliciteerd ;-)!

    Bedankt voor de reactie!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je bent getagd, gefeliciteerd :) Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om te lezen meid!
    Ik ga hem zo ook publiceren omdat ik hem ook heb gekregen, hihi.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk meid!!! nice blog by the way

    x Hajar & Mounia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk voor je dat je een award hebt gekregen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te lezen!
    Ik vind die 'persoonlijke stukjes' altijd wel leuk!
    &Dat kan best naar zijn als je alles een paar keer moet doen, goh hoe heet dat ookalweer?!
    Er is een naam voor maar ik ben het alleen eventjes vergeten,
    het kan ook in hele erge vormen voorkomen, die mensen moeten echt worden geholpen om er van af te komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo