Translate my blog!

woensdag 14 september 2011

Hoe gaat het nu..

Tumblr_lq9ej4r7xg1qd0axvo1_500_large
Het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb. Shame on me :$ Maarr daar heb ik natuurlijk al mijn redenen voor! Ik wilde eigenlijk al eerder een berichtje posten, maar wegens gebrek aan tijd door de start van mijn nieuwe opleiding.
Maargoed, vorige week ben ik dus gestart. We hadden eerst een introdutieweek (thema; sprookejs) die begon op dinsdag, we maakte een beetje kennis met onze klas, en kregen een beetje alle zakelijke dingen te horen, en kregen het programma van de rest van de week. Op woensdag gingen we met 3e jaars kennismakingsspelletjes spelen, deze waren erg grappig! Daarbij kwam een speurtocht door onze school (die ó zo groot is *not dus*) Later kregen we van een 3e jaars te horen dat die speurtocht móest. We mochten eerder weg (altijd beter!) Op donderdag begonnen we pas om 13.00, we begonnen met het maken van t-shirts voor de playbackshow van de volgende avond. Na een pauze begonnen we aan het dansje en het oefenen. Dit deden we tot ongeveer 17.00, daarna hebben we met z'n alle ge-bbqt (of hoe je dat ook mag schrijven!). Na de bbq gingen we op pad met groepjes; vossenjacht. Hierbij kwamen allemaal vragen en spelletjes aan bod, je zult misschien denken; dat is toch voor kinderen? Net als een playbackshow. Maar aangezien mijn opleiding gericht is op kinderen, en die van de 3e jaars dus ook, moesten ze het organiseren voor kleinere kinderen, omdat je, je moet kunnen inleven! We eindigde bij een kampvuur, en rond 11 uur mochten we naar huis! Vrijdag begonnen we op het strand met spelletjes, aten we een patatje tussen de middag, daarna deden we leukere spelletjes, en mochten we wéér eerder weg! Aangezien wij allemaal erg moe waren! 's avonds moesten we aanwezig zijn in eentrum in ons dorp, voor de playbackshow en het sprookjesbal. Bij de playback show moest ons groepje als eerst. Wij hadden k3 - bij de politie. Ohyeaah! haha. Als laatste was er een gelijk stand tussen ons groepje en een ander groepje. En guess who was the winner? Nadat we het nog een keer moesten doen dan.. juist! Mijn groepje! Haha. Echt grappig! We hadden de grootste lol, ook tijdens het sprookjesbal! Ik was als doornroosje, dit duurde tot 24.00.
22579311_crwjy428_c_large
Het was een geweldige introductie week, en ik heb werkelijk een ontzettend leuke klas! Afgelopen maandag begonnen dan wel echt de lessen! Gelukkig is dit allemaal nog kennismaken met de vakken, en leraren! En de leraren die ik tot nu toe heb zijn allemaal heel leuk! Ik vind zelf dat deze post een beetje lang wordt, en misschien voor jullie wat saai om te lezen wat niet mijn bedoeling was! En ik zal jullie beloven over een paar dagen (wanneer deze week voorbij is) te vertellen over de lessen die ik krijg (: (even kort, hihi) Aangezien dit veel andere lessen zijn dan op de middelbare school!

Zijn jullie alweer een beetje gewend op school? Of misschien je nieuwe school?

xoxo

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat het leuk was! Ja, ik zit ondertussen wel weer in het schoolritme met al het huiswerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor je reactie!
    Hahah meestal is dat inderdaad zo. Maar ik ben gewoon een uitzondering. Ik heb vet en pluis haar! Maar me pluis zit over heel me haar. En het vettige gedeelte is maar een klein beetje op me hoofd. Bij de scheiding zeg maar ;p.
    Hahah eigenlijk is dat gewoon het zelfde statisch en pluizig ik zie het verschil niet XD!

    Het klinkt iedergeval dat je het heel leuk hebt! en dat moet ook! Ik heb nog geen school dus kan niet antwoorden op de vraag haha ^^.

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi dat het leuk is
    klinkt gezellig!!

    ik moet nog 1 jaar middelbare school..

    bedankt voor je reactie! ze staan wat stijfjes ja maar de jurken zijn echt super mooi!!

    XxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor je reactie!
    Haha ja daar is niks leuks aan ^^.
    En echt mooi dat je het leuk hebt op school! Ben eigenlijk wel benieuwd wat je dn precies voor vakken hebt ;o.
    Hahah ik zou er bijna een feestje voor organiseren zo blij ben ik !
    Mooi dat je het leuk vind ^^.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klink echt heel leuk! Veel succes met je opleiding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een leuke introductie week.
    Ik zit niet meer op school maar ik werk al.

    groetjes van
    http://itsgirlslife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt super vet!
    heel veel succes met je opleiding! ♥

    xoxo

    www.xthesweetestdream.blogspot.com♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben benieuwd! ben je er blij om dat je niet echt gym hebt? ( ik zou wel blij zijn haha )
    Ja idd! ik vind 't zelfs eng hoe het gaat voelen en eruit gaat zien ahahah! ( dadeluk ziet het er nog erger uit zonder beugel dn met! no kidding xD )
    Haha, hoelang heb jij een beugel gehad ? (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen,
    lijkt me echt leuk ! Eens wat anders,
    bij mij is het gewoon, op de banken zitten en leren ... Wat saai pffh,, maar ja, komende vrijdag heb ik wel sportdag :d

    LiefsLupe,
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo een introdutieweek & zeker in het thema van sprookjes! Ik zit op een nieuwe school maar ik heb het toch erg naar men zin, al zijn sommige kinderen van men klas nogal wat kinderachtig doordat ze een jaar jonger zijn natuurlijk :) (Ik ben blijven zitten).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt leuk als ik het zo lees :) en veel plezier met je opleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dankje voor al je lieve reactie's :)
    xx sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankje voor je reactie!
    Hielpen de stenen?! En wat vervelend dat je astma hebt.
    Naja ik snap het wel. Ik hou zelf ook best wel van sporten, maar gym vind ik zo vervelend. Omdat ze geen rekening kunnen houden met mijn klachten enzo. ;p
    Hahaha dat zegt een vriendin vn me ook altijd! Altijd als ik over had als me beugel er bijna uit mocht. Dan zei ze; je tanden lijken dan wel groter hoor! hahah xD.
    Wow dat is dan best lang! ;o.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow supergaaf dat jullie een thema hadden zeg,
    vooral ook zo'n leuk thema!
    Ik zou me echt als cinderella gaan verkleden hahaha, het lijkt me echt super om als een echte prinses verkleedt te kunnen ^^

    Ik ben ondertussen wel een beetje gewend aan alles, het is wel een hoop lezen, maar het is allemaal wel erg leuk gelukkig!

    Succes verder (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je opleiding klinkt erg leuk! En de plaatjes bij je post vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt als een leuke tijd! Hoop dat je lessen ook leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt echt als een hele leuke (maar drukke) week!
    Een playbackshow en spelletjes, haha, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo