Translate my blog!

maandag 5 september 2011

New start

Chill-out-slut4-21_large
Morgen is het dan zo ver. Om 8.45 moet ik op mijn nieuwe school aanwezig zijn. Eindelijk! Na 15 lange weken thuis te hebben gezeten, te hebben gewerkt, en gewoon niks gedaan te hebben mag ik weer naar school toe! En het klinkt voor sommige van jullie misschien heel raar, maar ik heb er zin in! Hoewel sommige alweer een paar weken naar school zijn ga ik dus morgen beginnen! Ik zal jullie wat vertellen over de opleiding die ik ga doen.
Afgelopen jaar heb ik het vmbo-k afgerond. Daarmee kon ik doorstromen naar niveau 3 op het mbo (of zelfs 4). Dit jaar ga ik dus beginnen op het mbo, de opleiding; Pedagogisch Medewerker Kinderopvang. Dat houd in dat ik later in een kinderopvang kan gaan werken, op een peuterspeelzaal of een buitenschoolse opvang! Ik heb er ontzettend veel zin in, mede omdat ik nu natuurlijk begin met een opleiding wat ik later echt wil gaan doen! Plus, ik heb nu ook mede-klasgenoten die precies hetzelfde willen!
Morgen staat er als eerste een ICT-workshop op het programma. Waarschijnlijk gaan we daar alle online dingen activeren etc. Verder krijgen we uitleg over sport op maat, de introductieweek (+ het programma daarvan) en is het natuurlijk kennismaken met elkaar!
Ik ken maar 2 mensen die waarschijnlijk bij mij in de klas komen, dat zijn namelijk oud-klasgenootjes van mij! Ik ken verder wel wat mensen die een andere opleiding gaan doen op dezelfde school, maar verder ken ik niemand! Wel lekker, een nieuwe start, een nieuw schooljaar, nieuwe vrienden en nieuwe leraren!
Helaas voor jullie, wordt het voor mij waarschijnlijk hard werken, waardoor ik weinig tijd heb voor het bloggen! Maar ik zal zekerweten mijn best doen! En natuurlijk blijf ik jullie altijd volgen! (: natuurlijk krijgen jullie tussendoor een update over mijn schooltijd, als jullie dat tenminste willen..

Wish me luck tomorrow!
Het meest benieuwd ben ik toch wel naar mijn klas!
Degene die vandaag weer begonnen zijn, en natuurlijk ook de rest! Heel veel succes met school allemaal! We gaan er weer een goed jaar van maken! Haha.

Oké nog even één liedje. Dit liedje vind ik op dit moment best wel grappig! Ook omdat ik er met mijn oefenles Zumba, op ge-zumbaa't heb! Haha
Don Omar ft. Pitbull & Lucenzo - Danza Kuduro


xoxo

23 opmerkingen:

  1. Veel succes!
    Mijn school begint morgen ook weer, ik had maar 6 weken vakantie.
    Ik ga weer naar mijn oude school in NL maar ik kom in een nieuwe klas en ik ben zo stik nerveus! Ik wil dit jaar niet weer " de stille" zijn want dan kom je niet meer uit die rol :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes :)
    Tof dat je er zo blij om bent

    Liefs Lupe,
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap wel dat je na 15 weken weer graag naar school gaat :)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes morgen, ik moet woensdag!
    Laat je me nog even weten hoe het was?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat het leuk was!
    Enneuh.. Nog bedankt voor je succeswensen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En, hoe was je dag? Spannend, zo'n nieuw begin! Maar het is ergens ook juist leuk, inderdaad! Veel succes nog ;-)!

    Bedankt voor je reactie!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen!
    Goed om te horen dat je er zo'n zin in hebt haha,
    ben benieuwd hoe het was allemaal!
    Ik ben maandag ook begonnen, heb er toevallig ook net over gepost, moet wel zeggen dat ik het superspannend vond, er zat bij mijn opleiding niemand die ik al kende, maar gelukkig door de introweek en de infodag kende ik wel al wat meer mensen!
    Succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend, ik hoop dat je het leuk hebt gehad! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beddankt voor je reactie, als het niet lukt om een school te vinden wil ik hetzelfde doen als jou haha.

    xxxxx http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snap ik, wel erg spannend. Ik hoop dat je een leuke klas heb (want heb ik niet). nog bedankt van je lieve berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankje voor je reacties :-)! Fijn om te horen dat je het leuk hebt! De eerste dag is altijd even spannend natuurlijk! Veel plezier nog komende week ;-)! Wel laat zeg, tot 23.00 en 24.00 uur! Wordt vast gezellig!

    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. okeee fijn dat je het leuk hebt!
    is het lastige opleiding dit??

    xx http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je! Ze zijn inderdaad erg goedkoop! Je zou er ook eens een kijkje moeten nemen ;-) haha!

    Ik hoop dat je snel weer iets post!
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat je opleiding leuk is! Veel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Succes!:) Het is vast goedgekomen, bevalt het een beetje op je nieuwe school?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Omygosh! Ik reageer gewoon 10 dagen later, i'm sorry ;$!
    Dankje voor je reactie;
    Dat is denk het verschil. Ik zat niet op me plek en ik wil daardoor extra graag dat ik wel hoger op kom. Maar omdat jij het prima op school had, kreeg je denk ook niet de gedachten dat je naar havo zou willen ofseu. Wel fijn dat je bij kinderen in de klas zat die meer na dachten enzo! Ik zat juist in 1 vn de grootste probleemklassen. Daar zal het denk ook wel mee te maken hebben.

    Ja idd, dat is ook zo. Ik hoor ook vaak me pa klagen over dat weer iemand achterlijk deed ;p.

    Dankjewel! dat is lief vn je =D!
    Maar naja iedereen heeft wel iets ;p. Dus iedereen moet wel ergens op letten. ^^

    En hoe was je eerste school dag en tot nu toe al die daagjes? =D
    En leuke opleiding ga je doen zeg! Het is idd fijn dat je bij mensen zit die het zelfde willen leren dan heb je tenminsten al 1 ding gemeen! En school is natuurlijk leuker als je mag leren wat je altijd wilde leren! ;p.
    Heb je eigenlijk op het mbo ook gym/sport? ;o ( dat vroeg ik me af ;$ )
    En ik vind het trouwens niet raar dat je weer naar school wilt, na 2 jaar heb ik het ook voort gehad!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en hoe bevalt het tot nu toe??
    ik wil even zeggen dat ik een nieuwe blognaam heb geen fashionlovefashionlove maar agirlinafashionworld !

    xxxxx http://agirlinafashionworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi dat je school leuk is! =D Maakt nie uit joh! en dat is goed =D!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo