Translate my blog!

donderdag 1 september 2011

Dankjewel!

Ik wil bij deze even iemand bedanken! En eigenlijk jullie allemaal! Maar Roelien wil ik in het bijzonder bedanken, zij is de beheerster is van Alisa Illustrations en heeft deze mooie tekening/bedankje voor mij gemaakt!



Ik wil verder ook de rest van mijn volgers bedanken voor de lieve en leuke reacties en het leuke volgen!
Sorry dat ik vandaag bij niet iedereen op de nieuwe post's heb gereageerd, bloglovin deed ontzettend raar! Dus morgen zal alles weer goed zijn (althans, dat hoop ik!)

xoxo

18 opmerkingen:

  1. Mooie tekening! Ja, bloglovin deed inderdaad heel apart, maar gelukkig doet hij het nu weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie <3
    Ja, wel erg jammer dat ik hem alleen maar van veraf had gezien.
    Liefs.xx'
    ps' leuk dat van Roelien ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt een mooie tekening! Bij mij deed bloglovin' ook al raar! ;o

    Nou het kan wel, want ik mocht naar me oude school in de 3e beginnen ( dus 1 jaar overslaan ) en ze zouden dan allemaal aanpassingen doen. Maar ten eerste wil ik absoluut niet naar me oude school. Nog niet misschien en ook niet naar een vmbo school hier in de buurt. ( want ik ken al die kinderen! ) En ik zeg niet dat elke vmbo'er zo is. Want ik ken genoeg vmbo'ers waar ik heel goed mee op kan schieten en die ik heel goed mag. Maar de meeste zijn vaak dat ze niet goed over de gevolgen na denken. Daardoor ga ik liever naar een havo school, want daar is dan weer wat minder kans dat ik gepest word. En natuurlijk op havo word ook gepest. Zelfs op gymnasium! Maar je hebt er dn wel minder kans in. Want ik hoor eigenlijk volgens heel veel mensen sowieso op een havo school, en iemand die echt 1 van de beste psychologen is. Die zei tegen me dat ik waarschijnlijk zelfs op vwo hoor. Want leren is nooit voor mij een probleem geweest, was er juist heel goed in. Dus ik kon achteraf ook niet snappen waarom ik naar vmbo moest. Maar als ik naar havo ging vond ik het ook wel fijn eigenlijk dat ik bij me nichtje in de klas kon (: Maar naja dat mag blijkbaar niet, maar ik denk dat ik gewoon volgend jaar naar de vavo ga. Dat mag vanaf 16 en dan gak in 2 jaar de havo halen.
    Ja heb je gelijk in, het is heel vervelend. ( vooral als je vn eten houdt ;p )
    Dankjewel <3 Nou ik had eerst tijd nodig om het eigenlijk te accepteren. Er is me altijd verteld dat ik niks heb, dat het allemaal door de stress komt en dus psychisch is! ( uiteindelijk heb ik 4 ziektes maar oke ) En het was dus wel toen ik het hoorde; YES ZIE JE NOU DAT IK WAT HEB! Maar dag later was het ff vn; shit nu moet ik vooraltijd overal op gaan letten. En natuurlijk uiteindelijk leer je ermee om gaan en ik moet er mee leven. Maar het is wel best moeilijk. Ik heb er vooral de laatste tijd echt super veel moeite mee!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die tekening!

    Ja, je hebt gelijk! Maar soms lach ik en dan kijken ze me met zo'n grijs aan van; dat helpt niet hoor. Ik had ook zo'n wijf die ging op me zeiken van jaa dat meen je toch niet, dat zeg je vast bij iedereen, etc. Vreselijk is dat om aan te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heeft ze dat zelf gemaakt! Respect

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekening& leuke blog !

    Ik volg je, volg je terug
    x
    believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog bedankt voor je reactie op mijn filmpje! (l)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tekening ! :)

    Dankje voor je reactie lieverd.

    Liefs Lupe,
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief zeg!
    Hmm ik gebruik Bloglovin' eigenlijk nooit dus ik heb er - gelukkig - niets van gemerkt, wel vervelend natuurlijk dat het zo was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg bedankt voor al je lieve reacties!
    sorry dat ik nu pas reageer, xxxxx http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee!! ♥
    Zooo lief!!
    En zo'n leuk kaartje!!
    Liefs xxx's

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo