Translate my blog!

woensdag 18 april 2012

I just wanna say thanks!

523245_335150166546115_103033233091144_899260_794036655_n_large
(wehearit)

Sorry meiden! En tevens ook bedankt, ik heb niet gereageerd op jullie berichtjes, maar ze wel allemaal gelezen! Maar ik ben nog steeds ziek, ik ben nu wel aan het opknappen maar voelde me een behoorlijke tijd rot! Dus ik wil jullie even via zo'n berichtje (niet heel persoonlijk, ik weet het, sorry about that!) laten weten dat ik jullie reacties heel erg waardeer en het leuk vind dat jullie zo actief reageren op mijn post's en alles! 

Het plaatje hierboven vond ik gewoon leuk (aa)



Ik ga nog even uitzieken, en hopen dat ik snel weer de oude ben!

xoxo

9 opmerkingen:

  1. Wat vervelend, beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he, wat rot dat je ziek bent! hopelijk ben je weer gauw beter! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Hoop dat je snel beter bent:) en heb miss ook niet veel bij je gereageerd, maar las ze met plezier hoor!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vervelend! :( veel beterschap! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je ziek bent! Ik wens je heeel veel beterschap, en je moet gewoon weer gaan bloggen als je je weer helemaal top voelt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap, Neem een kijkje op mijn blog,,,
    New: Q and A post en laat een reactie achter,,

    Bye Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap <3.
    Ik vroeg me inderdaad al af waar is summerlove toch! ;o maar nu begrijp ik het <3. En dat plaatje is idd heel erg leuk die kende ik al :P

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo