Translate my blog!

dinsdag 10 april 2012

Real life.

Enjoy_life_motivacional_wall_quotes_big_things-2e17b6d6fef04570fbe57c27cfe8ddbb_h_large 

(Deze quote vond ik gewoon heel mooi!, Weheartit)

Na een héérlijk lang weekend te hebben gehad!! En ik met als bonus ook nog een '3e paasdag' moet ik morgen (woensdag) toch echt weer beginnen! Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg, ik hoef maar één dag naar school toe, en dan alweer stage! En de aankomende twee weken daarna heb ik buffer- en toetsweek, waarin ik géén toets heb, alleen een van Nederlands om te kijken of ik nog bijles nodig heb... (bijles waar je alleen maar dommer van wordt, aangezien ik (niet om op te scheppen) redelijk goed ben in Nederlands, alleen soms moeite met d'tjes en t'tjes. Alleen qua lezen en andere dingen met spelling ben ik wel goed. Maar goed, maakt verder niet uit, we zullen de uitslag van de toets zien!

Vandaag ben ik heerlijk wezen shoppen! Ik heb niet veel gekocht, maar wel kleding die ik echt wilde! (: Dus ik ben happy! Haha.

Hebben jullie allemaal lekker genoten van jullie lange weekend?

xoxo

11 opmerkingen:

  1. Ik heb ook erg genoten van m'n weekend :)

    Leuke blog heb je, ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je geslaagd bent met het shoppen.
    Echt een 'goede' quote ook, ik houd echt van dat soort quotes :)
    Succes met één dag school hihi!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb lekker lang uitgeslapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk geschreven weer! Ik heb helaas het hele weekend moeten leren, maar heb er goede cijfers voor teruggekregen alweer, dus ik heb het er voor over gehad :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk weekend heb ik gehad! vandaag had ik een wiskundeproefwerk dat nog best aardig ging, dus ik ben ook vrolijk! krijgen we je aankoopjes nog te zien? liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, al die vrijheid :D Mijn paasdagen waren gelukkig ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat die quote zegt probeert mijn vader mij heel vaak duidelijk te maken, en ik probeer het ook zo goed als ik kan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gek genoeg kan ik het plaatje niet zien? Het kan aan mijn pc liggen, maar misschien is de link niet meer beschikbaar ofzo? Tsja ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk lang weekend gehad, dat nu helaas over is =( leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die quotes is inderdaad heel mooi! ik vind het ook altijd een hele mooie quotes (:
    en ik herken dat van Nederlands die d en t'tjes :P ik denk dat dat gewoon lastig is xD! Maar ik vind het niet opscheppen, je mag toch wel zeggen waar je goed in bent? ik vind dat de wereld zo raar in elkaar zit.. je moet zelfverzekerd zijn, maar wanneer je dat bent ben je arrogant en eigendunkerig! Maar wanneer je onzeker bent, moet je juist zeggen waar je goed in bent en wat mooi is aan je zelf.. echt weird maar oke :P.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie quote! Je hebt trouwens echt een hele leuke blog! :) ik volg je! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewell voor je reactie! ♥♥
xoxo